Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Pane Zieglere! Těch hlupáků, kteří dehonestují autory je tu příliš mnoho. Jakoby si je tu administrátoři pěstovali! Nejsou schopni rozumné diskuse a tak jen uráží. Ale píší takové hlouposti, že když je tu necháte, tak se zesměšňují sami. Já už je nemažu. Jsou to takoví trollové, kteří jen plácají, a co je pravda či lež, je vůbec nezajímá!

:-)

0 0
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Dík za informaci! Nevěděl jsem to! Přesto je mezi námi hodně vidláků, kteří stále tvrdí, že CCCP náš vzor!

:-)

0 0
možnosti

Jsem myslel, že z letadla je vyhodili ti butanu z Kanady, kteří nerozeznají rusy od čechů.

2 2
možnosti

J64a36n 70M63a55r39e21k

2. 1. 2022 6:29

Pane Zieglere, vaše názory na Rusy a Rusáky vám neberu. Já mám podobné zkušenosti s Čechy...na př. v Mexiku před pár lety - Cancún. Krásné přímořské město s azurovým mořem a bílými plážemi. Seděl jsem u bazenu, kde obsluhovaly hezké děvy návštěvníky. Přihnala se tam tlupa Čechů, kteří ignorovali zákaz skákání do bazenu. Řádili tam jako pominutí, nejvíc se tam 'helevolovalo' a řevu plný bazen. Když jedna s obsluhujících je napomenula (Mexičanka) hned se do ní pustili (Česky) aby držela hubu. Doslova: 'Drž pysk ty Čihuahua' Nejsou to jen ti vaši oblíbení Rusáci...dobytek je všude. Prohlašuju tady, že nejsem obdivovatel Rusů.

14 0
možnosti

L47u17k69a83s 87F94i43k30r

2. 1. 2022 0:53

Mate v textu chybu - v Alberte a Quebecu se smi pit uz od 18 let, zbytek Kanady ma limit 19 let. Tech 21 plati jen pro USA.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Sám jsem si pod pojmem sběř představoval cosi jako sebranka v hanlivém smyslu. Abych nešířil bludy, mrknul jsem se do SSS (Slovník spisovných slov) a ten mi to potvrdil. Například komunistická nebo nacistická sběř.:-)

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Pokud někdo potrestá kohokoli za to, co nespáchal, je to špatné rozhodnutí. Zde kanadské aerolinky předvedly nevídaný přehmat a s prvky bolševismu, který zřejmě není ani této zemi za Velkou louží cizí - jinak by nemohly trestat nevinné ruské a české hokejisty jen za to, že mají stejnou mikinu jak pachatelé.

5 5
možnosti

Osobní útoky a příspěvky nesouvisející s tématem budou mazány

0 4
možnosti

Velká většina diskutujících pod článkem na iDNES.cz buranské chování mladých Rusů kritizuje. Menšině, které například kouření ve spojovacích tunelech na letištích nevadí, si na kritiku těchto manýrů bude muset zvyknout.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,99
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz