Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J82a42n 91D11o45u63š32e97k

14. 1. 2022 15:54

Já si to teda poslechl v celém kontextu. Řekl to pěkně blbě a je docela právem za blba, ale takové hodnocení je demagogie.

4 0
možnosti
JN

J29o55s31e52f 67N44i65k71l

14. 1. 2022 15:52

„Když někdo prosazuje demokracii, tak tady paní Pekarová Adamová, předsedkyně Sněmovny s oblibou říká, že to nejsou demokrati. Urazí tady poslanecký klub SPD, řekne, že prý SPD nemá mít zastoupení ve vedení Sněmovny, přitom Jaroslavu Baštovi nesahá ani po kolena. Vy jste nebyla ani ve vězení, ani jste nepodepsala Chartu,” vyčetl političce.

Aha, ono to bylo v této souvislosti...no, ale stejně;-D

10 6
možnosti
JZ

Tomio Okamura většinou pronáší žvásty a demagogii, to je fakt. Já se tedy také k něčemu přiznám, v srpnu 1968 jsem se aktivně nezúčastnil odporu proti sovětským okupantům. To, že mi byly čtyři roky, mě samozřejmě neomlouvá. ;-D

10 4
možnosti
MM

Hanba! V tomto věku expresident Klaus už stavěl barikády.. ;-D.

12 3
možnosti
Foto

Rv

Nezmínil jste kontext, v jakém to Okamura řekl. Pekarová napadala české i zahraniční politiky, i voliče v jiné zemi. Okamura chtěl jen říci, byť to řekl nešťastným způsobem, že člen jeho strany, kterého Markéta Pekarová napadla, má zásluhy a nezaslouží si být touto ženou takto napadán.

Nejsem zastáncem Okamury a jeho strany. Nelíbí se mi však štvavé útoky ani na politiky stran, s kterými nesouhlasím.

27 2
možnosti
PN

P74e59t72r 65N10e70d19v48ě19d

14. 1. 2022 14:47

Ha, ha, ha . Nemělo to tak trochu širší souvislost s tím, jak Pekarová mluví o SPD a ta zrovna mezi sebou chartistu má? Moc složité? Nejspíš jo, ale konečně vím, kdo to fórum24 bere vážně.

9 2
možnosti
JZ

Nejde o Forum24.cz, ale o hloupý výrok Okamury. A rovněž Tomio Okamura tvrdil, že komunismus je nejdemokratičtější systém v dějinách lidstva. Tak by se neměl ohánět disidenty. Vytýkat člověku, který v té době nežil, nepodepsaní Charty, je stupidní. To je jako kdybych Vám vytýkal, že jste se nezapojil do protinacistického odboje. Holt, pro někoho je to

těžko pochopitelné. :-)

6 5
možnosti
Foto

Kdyby MPA tak zaníceně nesoudila ideové i nesmyslné prohřešky kolegů a jiných politiků, leccos bych jí odpustila pro její mládí a nezkušenost. Ale když ona tak ráda káže o morálce a připomíná mi tak jednu svou jmenovkyni z jedné slavné Kunderovy knihy...;-D

15 2
možnosti
Foto

Ona už zase ale tak mladá není. Spíš .....;-D

3 1
možnosti
JS

Možná by bylo fajn , poslechnout si v jakém to bylo kontextu a pak teprve dělat chytráka.

22 1
možnosti
JZ

Blbý výrok v každém případě. ;-D

1 7
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 7
možnosti
VV

Polovicni ne, jeho otec byl jak Japonci jeste porad rikaji Mandzur, tedy Korejec. Jestli jizni, nebo severni se uz asi nedozvime.

4 1
možnosti
JZ

Děkuji za doplnění.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz