Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P61e32t54r 55B17u57r85i78a94n

27. 1. 2022 18:11

R^ naprostý souhlas.

6 0
možnosti
MV

Půjde se teď Putin potápět a vytáhne že dna moře u Krymu americkou ponorku včetně posádky, aby zdůvodnil jeho obavy? Nebo na koni, svlečen do půl pasu, dožene s dravcem na ruce americkou stíhačku a srazí ji k zemi hokejkou, aby zdůvodnil jeho obavy o rozšiřování NATO? Omlouvám se, že zlehčuji celou tu nebezpečnou situace, ale když jsem přes den četl argumenty příznivců Ruska a aPutina, tak mi to prostě nedalo...

11 0
možnosti
Foto

Za této situace by mělo Rusko požádat o vstup do NATO.

0 1
možnosti
JZ

Tak zkusit to může. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,81
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz