Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásná vzpomínka ❤

1 0
možnosti
Foto

Šumava je až mysticky krásna. Môj muž tam slúžil vojnu, tak to tam nemá rád, ale ja keď mám možnosť, vždy rada idem na potulky i tam. Krásny blog.

„Jest jedno, ať svit vycházejícího či zapadajícího slunce zlatí oblohu, vroubí lemem různobarevného světla hory, lesy, sklání temena i stráně; ať vystupují hromonosné mraky, příšerně hrozivé, plné majestátnosti; ať valí se ohromné kotouče co mléko bílé mlhy; jest to jedno pravím; máš-li srdce citlivé, duši velebnosti přírody otevřenou, vnímavou pro krásu její, staneš v němém úžasu, budeš se klaněti Tvůrci a jeho dílům; vzdáš hold svůj naší staré Šumavě, vydají ohlas struny srdce tvého; i příšerný její ráz, jevící se hlavně za pochmurného počasí, dojme tě, jako tě dojímá smutná píseň; budeš se těžko loučit s pohledem na hory naše a přicházeti budou chvíle, kdy vzdálen od ní po ní zatoužíš.“ Karel Klostermann

3 0
možnosti

No vidíte Janko. Já byl také na Šumavě na vojně, konkrétně u tankistů v Prachaticích, a přesto ji mám rád. :-)

2 0
možnosti

Velký plus, některá místa poznávám.

1 0
možnosti
Foto

Na Šumavě jsem byl naposledy jako puberťák s rodiči. Od té doby jsem prochodil mnohé hory (i v zahraničí), ale na Šumavu už jsem se nedostal. Možná je na čase tam vzít naše puberťáky. R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS