Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vyvrácený možná pro Vás. Já o tomto naopak slyším od lidí čím dál častěji.

1 1
možnosti

J40a81n 70Z37i78e36g49l50e43r

11. 11. 2022 21:14

Ale je to tak.

0 0
možnosti

A komise nám zasedla ... dle mého názoru "nechat střílet" může znamenat i jen jako "nechat střílet" ... nebo jako třeba "komise nám zasedla" ;-D

0 1
možnosti

Také jsem myslel, že tyto věci jsou už dávno uvedeny na pravou míru. Na netu jsou i přístupné záznamy z jednání sněmovny z té doby.

Jak je vidět, stále jsou tu lidé, kteří budou donekonečna opakovat rudé nesmysly. Mám obavu, že Gusta Husáků a jeho soustruzi vymyli hlavy dočista do čista. Ti starší jsou "zformátováni" 40 lety lží tak, jak to ukazuje pan Komárek, mladší nevědí vůbec nic a je jim to jedno.

Trochu jsem čekal, že toto téma "zvedne" někdo z renomovaných historiků, ale ono je asi lepší fantazírovat o Husitech, než se vypořádat s nedávnou minulostí, před kterou - se mi zdá - poněkud prcháme.

18 0
možnosti

J88o61s60e21f 51N88i16k27l

11. 11. 2022 13:53

Za střelbu do demonstrantů mohou komunisté, to oni je zabili!

https://ziegler.blog.idnes.cz › blog

3. 9. 2013

0 11
možnosti

J84o51s63e65f 44N49i35k83l

11. 11. 2022 21:46

Se vám nelíbí úderný název blogu páně Zieglera?...;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J39a47k35u56b 45Š90o90l48c

11. 11. 2022 13:40

Vodit děti na demonstrace je nechutný zvyk, a to i když jde o demonstrace protibabišovské.

2 0
možnosti

Nu, a terazky mi Kefalín povedzte, čo si predstavujete pod takovým pojmom dieťa. ;-D

Protože, abychom si vyjasnili pár základních věcí. Úmluva o právech dítěte definuje pojem dítě tak, že dítětem je osoba nezletilá. Podle čl. 1 Úmluvy se dítětem rozumí každá lidská bytost mladší 18 let, pokud podle právního řádu, jenž se na dítě vztahuje, není zletilosti dosaženo dříve.

Tak. A tady jsme trochu u jádra problému. Pokud půjdu na demonstraci ve chvíli, kdy mi bude chybět den do zletilosti, jsem stále považován právem za dítě. Tečka.

Zároveň pokud si dobře vzpomínám na LZPS, pak právo shromažďovat se (pod což demonstrace spadají) je zaručeno bez ohledu na věk. A jelikož žádný zákon nezakazuje (a ani by nemohl) účast osobám mladším 18 let (neboli dětem jak jsme si vysvětlili výše), pak opravdu nevím, jaký s tím máte problém.

5 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,49
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz