Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Již dlouho zde zuří souboj liberálních demokratů s politickými ignoranty, kteří ani nepostřehli, jak nedemokratické, autoritativní strany se svým trollením proměňují ve strany anarchistické!

:-)

0 0
možnosti
Foto

A to je zase co za sociálně politickou teorii?

0 1
možnosti

Ti, kteří napadlo a slovně uráželi novináře nebyli všichni z té demonstrace že?

1 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
Foto

Karma.Nespokojeni občané odpadli a zbylo jen tvrdé jádro proruske konsirativni lůzy bezmyšlenkovitě vykřikujici naučená hesla.Bylo komické sledovat jak žádný z těchto primitivů nedokázal odpovědět na jednoduchou otázku...

9 0
možnosti

J90o91s88e29f 87N59i82k47l

21. 11. 2022 17:13

Pane Bárto, jednoduchá otázka: Co bylo příčinou rusko- ukrajinského vojenského konfliktu? Napište nám to sem.

0 4
možnosti

Je to vůbec zajímavý jak je tu v diskuzích vytvářen dojem (většinou od těch samých jmen), že většina demonstrantů jsou slušní zoufalí lidé a pak při každém zdokumentování demonstrace vždycky novináři vyberou nějaké agresivní sociopatické hovado, které neumí odpovědět na jednoduchou novinářskou otázku a ještě napadne tazatele, nebo mu nadává do cikánů. Jak je to možné, když - dle stále stejných diskutérů - jsou dezoláti v menšině a většina jsou zoufalí slušní lidi?

14 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Všímám si už několik let, že nejostřejší kritikové ČT jí mají za zlé především to, že neříká, co chtějí slyšet. Ostatně ty tlaky na ČT za Babiše nesledovaly nic jiného a vyústily až k teatrálnímu pochodu Hany Lipovské v doprovodu zbrojnošů vstříc možnému strašidelně nebezpečnému gen. řediteli Dvořákovi.

Já také postrádám u ČT pozornost k některým tématům a jejich seriózní zpracování za účasti těch, kteří by měli být na některé otázky schopni a ochotni odpovědět.

Pokud by tak ČT činila, domnívám se, že těm, kdo nedávno táhli na Kavky by tím částečně vzala vítr z plachet, některým z nich by ale možná přivodila těžké, byť ozdravné stavy.

9 0
možnosti

Není Hana Lipavská bílým koněm Janě Bobošíkové na špinavou práci? :-)

0 0
možnosti
Foto

J92a91n 92Š28i70k

21. 11. 2022 13:27

Mě vždycky zajímá: v čem tedy média lžou? A odpověď stále stejná: proto!!! Jsem zklamán, tak rád bych se seznámil s konkrétními případy lží a taky s místy, kde si najdu ty jediné správné informace. Mám ovšem dojem, že od osob s chronickou a polymorfní sociální patologií v anamnéze a s minimální pravděpodobností resocializace, se konkrétních a jasných odpovědí nedočkám. Hezký den

14 0
možnosti

J71o87s61e75f 55N42i98k43l

21. 11. 2022 13:36

Já se zase tak tomu moc nedivím, jak vám odpovídají...neriskují označení dezinformátora a vyhrožování jistým paragrafem....možná proto!!!

0 12
možnosti

"V čem ČT lže?"

"No, vy lžete."

"Ale já nejsem z ČT. Zajímala by mě vaše reakce, v čem konkrétně ČT lže?"

"Všichni tam lžou, i vy lžete. A odkud jste vy?"

"Jsem ze Seznam.cz, ale nemyslím si, že ČT lže."

"Tak vidíte, proč nenapíšete v čem ČT lže, informujte o tom!"

"Ale já chci informovat o tom, co mi řeknete vy."

Třetí dědula "Nenechte se vyprovokovat. Ona je tady od toho, aby provokovala".

"Ale to je mi jedno. Já chci aby napsala, že ČT lže".

No a takhle fungují mozky proruských myslitelů na oněch demonstracích. Ostatně, za chvíli sem dojdou a dají vám to řádně sežrat. Proč? Protože ČT lže!!!;-D

22 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J69o89s87e14f 91N18i14k65l

21. 11. 2022 13:18

"...Tak podle jednoho protestanta třeba v tom, že informují..." Jak může tohle historik napsat?

0 10
možnosti

J23a52n 81Z60i70e59g58l91e47r

21. 11. 2022 13:24

Nikoliv jednoho. Bylo jich víc.

6 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,46
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz