Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ukrajinci taky prej můžou ihned ukončit utrpení lidí - tím, že přistoupí na podmínku rusáků. Nepletu-li se - mluvčí ruské vlády.

To nevymyslíš...

7 0
možnosti

J69a33n 42Z11i91e32g44l34e81r

25. 11. 2022 11:40

To bude můj další blog.

2 0
možnosti

Všichni věděli, že reakce na podobný čin se musí dostavit.

Věděl to i Beneš, který za celou akcí stál v pozadí.

!!

2 8
možnosti
Foto

Zavadile, přečti si poslední větu blogu. To je i o Tobě.

10 0
možnosti

Něbenzja je známý diplomatický šašek, čili nic překvapivého, nicméně Fórum 24? To snad ne, myslím že opravdu nemáte zapotřebí se stále otírat o toto naprosté mediální dno.

3 7
možnosti

Také nechápu. To je obrácený Areonet.

1 5
možnosti

Co čekat od země plné bídy, zmaru a chlastu... Amen.

10 0
možnosti

Karma. Také jsem si zprvu myslel, že se ten blbec pokusil o špatný vtip.

15 0
možnosti
  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,81
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz