Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Dík! Proč je tolik nactiutrhačných trollů, které je nutné gumovat? :-)

0 0
možnosti

J30a38n 49Z19i40e67g44l85e37r

30. 11. 2022 21:33

Nebudu se opakovat o trollicích příspěvcích.

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Souhlas, všechno je to o svobodě a informacích. Po r. 1989 jsem přesedl ze Š-120 do Renault Megane. Zajímavý postřeh. Zjistil jsem, že se na kolemjedoucí motoristy dívám jinak. Proč stále cestují na těch kovošrotech? Docvaklo mi, jak se asi 41 let dívali třeba ti západní na mne? A proč si vůbec kupuji tak drahé auto? Míněno při tehdejším poměru ceny a příjmu ...

Jinými slovy - Normální Rus žijící u nás? Je informován - zcivilizován. Jako každý člověk se musí držet za hlavu a stydět. Problém ovšem jako vždy - Optika a propaganda v zemi převeliké je jiná. Brání se proti fašistům. Padlý dostane Moskviče. Klasika - Jde o 100% čínský výrobek. Smontované auto se demontuje a převeze. V Rusku dostane zpět motor a převodovku. Důvod? VIN kód - vyrobeno v Rusku. Tak Potěmkin žije. Všude vítězí a už podniká i v automobilismu ! :-)

https://www.novinky.cz/clanek/auto-nove-moskvice-jsou-ruske-jen-naoko-vyroba-probiha-v-cine-40416038

5 0
možnosti

Vzkaz ukrajinského novináře Dmitrije Gordona ruským propagandistům.

https://www.facebook.com/nikola.repin/videos/10212627569502643/

2 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,69
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz