Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K chlubení to není, ale je to vaše věc.

0 0
možnosti
Foto

Jako krále bych navrhoval Jiřího Bartošku, už hrál boha, krále zvládne levou paží.

0 0
možnosti

Oživovat monarchii? To je nesmysl. Jen bych zrušil prezidentskou funkci.

0 0
možnosti
Foto

Karma, Jene, R^škoda, že mne to taky nenapadlo.

0 1
možnosti

Kdyby náhodou Babiš vyhrál hned v prvním kole právě o ten jeden váš hlas, byl byste první , kdo by ho hlasitě demonstroval a spilal jeho voličům.

0 0
možnosti
Foto

Já první kolo vynechal a do druhého půjdu, pokud se tam protlačí Babiš, abych volil proti němu. Politik s vybudovanými mafiánskými vazbami v mocenské struktuře státu, může být jako prezident velmi nebezpečný.

2 3
možnosti

Vždyť tak moc nemáte rád bolševiky a teď volíte bolševika, který se zaprodal kariérně armádě před rokem 1989?

0 0
možnosti

Rakúšania svojho posledného monarchistického vládcu

vyhnali z Rakus ako psa. S následným prijatím zákonov

aby sa už nikdy nemohol vrátiť.

2 0
možnosti

To mi mluvíš přímo z duše...bral bych staré dobré Rakousko-Uhersko i s tím mocnářem ve Vídni a občas v Praze...jelikož to nejde ,tak jako prezident tedy sím František Kinský, ale on by to nevzal...karma R^

2 1
možnosti

Tak já nevím...

"...když už tedy nějakého prezidenta máme mít, měl by to být rodilý Čech, nikoliv Slovák..." (https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=795491)

Jako monarcha by Rakušák ale panu Zieglerovi nevadil!

4 0
možnosti

Ovšem trochu pomíjíte tu premisu.

"když už tedy nějakého prezidenta máme mít".

Čeští králové byli málokdy přímo rodilými Čechy. A na prezidenta mohu mít jiný požadavek, než na krále, natož dá se říci na právoplatného z hlediska linie.

2 0
možnosti

S tímto s vámi absolutně nesouhlasím.

Jak by vám bylo, kdyby chyběl jen jeden hlas k vítězství pana Pavla v prezidentské volbě?

1 0
možnosti

Autor o Babiša, Pavla...ako prezidenta nestojí, hneď v prvej vete blogu:

"O žádného prezidenta nestojím a dal jsem to najevo."

0 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,48
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz