Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak, jak víte z předešlého mého blogu, volil jsem Karla Habsburského. Tedy nikoliv generála Pavla. Vadí mi však Ti jeho kritici, kteří tady donedávna komunisty velebili, kde mohli, a najednou jim u pana generála vadí komunistická minulost. To je vrchol pokrytectví. Nehájím jej, a opovažte se mi podstrkovat něco jiného!

0 0
možnosti

Náhle probuzené komunistobijectví 33 let po listopadu 1989, které je zaměřené proti Petru Pavlovi, nevěřím nikomu. Když byl Pavel náčelníkem generálního štábu a pak předsedou vojenského výboru NATO, jeho komunistická minulost nevadila nikomu. Za současnou často zuřivou kritikou Pavlovy komunistické minulosti vidím snahu některých lidí hodit jej do jednoho pytle s Andrejem Babišem a zastřít tak, že Petr Pavel prošel od listopadu 1989 katarzí, zatímco Andrej Babiš ani náhodou. Ten se rychle přeorientoval do role kořistnického podnikatele s mafiánskými praktikami a takto vplul do nových poměrů.

3 0
možnosti

Aktivistická uzenářská úderka se už slétla. Za svoji minulost se stydět nemusím. Chodil jsem na antikomunistické demonstrace a podepsal Několik vět. Nikdy jsem nebyl členem strany.

0 0
možnosti
Foto

J97a13n 61K17o35z80á65k

19. 1. 2023 9:08

Ten titulek je taky slaboduchý. Proč by člověk, který nechce bývalého lampasáka a rozvědčíka, byl příznivcem Putina? To je vaše, s odpuštěním, hloupost.

1 0
možnosti

Jednoduše z jejich vystupování. Jejich tady spousta, co velebí Putina a najednou jim vadí komunistický generál.

1 0
možnosti
Foto

J11a17n 72K64o66z71á92k

18. 1. 2023 23:34

Mám své názory, proto se nebudu odvolávat na názory druhých. I Bašta byl disident. Proč si vybíráte jenom ty, kteří souzni s vaším názorem? Před těmito volbami takoví jako vy psali, že komunista se nemůže nikdy změnit a přidávali k tomu srovnání o bývalém černochovi.

3 1
možnosti
Foto

J58a26n 38K65o51z96á15k

18. 1. 2023 23:21

Nevím, kolik je vám let, ale snad mi řeknete o svém boji s komunismem. Hrozně se bavím, když čtu, jak bojovníci proti komunistům najednou našli správně osvíceného komunistu. Stojí za ..vno oba dva.

0 0
možnosti

Já se hrozně bavím, jak lidem jako vy komunisté nikdy nevadili a najednou vadí. ;-D

0 0
možnosti

"Nalijme si čistého vína. Jim totiž nevadí jeho dřívější činnost, ale jeho nynější prozápadní a prodemokratické postoje."

Nalévat samozřejmě můžete, ale je to zbytečné. Z tohoto vyjádření totiž jednoznačně vyplývá, že jste ty kritiky Pavla absolutně nepochopil. A navíc tento nesmysl nemáte z vlastní hlavy, stejný blábol tu už od někoho z místního uličního výboru zazněl.

4 2
možnosti

A vy jste nepochopil, že podstata blogu je někde jinde. :-)

0 0
možnosti
Foto

Totéž platí i pro Babiše.

2 0
možnosti
Foto

Není mi líto, že pan Josef Skála není soupeřem v tomto klání. Nicméně by mne zajímalo, jestli by se našlo tolik ostré kritiky pro jeho minulost vlekoucí se celé dlouhé roky až do současnosti. Věřím, že část voličů by kladně hodnotila jeho věrnost komunismu i jeho postoj k Rusku a válce na Ukrajině.

1 0
možnosti
Foto

J65a87n 57K30o78z34á68k

18. 1. 2023 23:42

No vidíte, existují lidé, kteří pro bývalé komunisty nemají pochopení žádné. A nějakého Skálu sem nepleťte. Srovnejte si to sám u sebe.

0 1
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz