Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

I když s vámi většinou nesouhlasím a stojím na druhé straně barikády, nikdy mne nenapadlo vyhledat natož sledovat Aeronet. Proto mne překvapuje, že vy ho sledujete ;-D

3 0
možnosti
JK

Jí třeba zásadně nesouhlasím s tezemi, které Karel Marx píše ve svém "Kapitálu", přesto jsem ho přečetl. ;-)

2 0
možnosti
EK

Mně, jako emeritní zemědělkyni, se výraz hnojomet v tomto kontextu nelíbí. Hnoje, na rozdíl od politiků, se nám v zemědělství nedostává.;-D

1 0
možnosti
JK

Pane autore, nerozčilujte se. To teď pan Babiš má zase svých 14 dnů slávy. Tuhle jsem zahlíd, že pro pana Babiše dělá i Ferda Baník. Tak snad zůstane jen u shánění hlasů Rómů, a né, že pan Ferdinand bude ministrem financí....

0 0
možnosti
JZ

Já se nerozčiluji, já pouze konstatuji Josefe. :-)

0 0
možnosti
DJ

D34a30v86i49d 46J44e94c37h

19. 1. 2023 12:56

Zloděj křičí chyťte zloděje!;-)

4 1
možnosti
JZ

Ano správně, zloděj Putin, křičí chyťte zloděje. :-)

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Zasloužená karma :-)

9 0
možnosti
KT

Taky nejsem nadšená z kariérního komunisty, ale ten opoziční hnus by měl zmizet v propadlišti dějin. Takové způsoby panují leda na hnojišti. Proto se seberu a půjdu znovu volit i bez svatého nadšení.

12 5
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,66
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz