Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, ono je kupodivu zajímavé, že podle průzkumu, který jsem nedávno viděl na ČT (ano, jako každý průzkum ho beru HODNĚ s nadhledem) by generála Pavla volilo kolem 20% voličů SPD. A bylo to ještě před Babišovým prohlášením, což spíše znamená, že dnes to může být ještě větší číslo. Nebo také nemusí.

U žádné jiné strany jsem neviděl takový výrazný počet lidí, kteří by volili dá se říci kandidáta z druhé strany.

Každopádně i když by se voliči SPD rozhodli raději nejít k volbám než to hodit Pavlovi, je to win-win situace. Ti z SPD, co chtěli stejně volit Pavla ho volit půjdou a ti, co by šli volit Babiše a místo toho zůstanou doma mu uberou hlasy.

Co více si přát.

1 0
možnosti

V tom Vám nebudu odporovat pane Typnere. :-)

0 0
možnosti

J82a61n 24M66a45r42e80k

26. 1. 2023 5:42

Vždy když 'lognu' do iDnes vyvalí se na mně nějaká reklama. Dosud to byly dvě jitrnice...nádhera....ale ted', ted' se na mně šklebí Babíš....brrrrr

0 0
možnosti

J92a75n 86M79a53r45e53k

26. 1. 2023 5:40

'....volby nevyhraje....' v to doufám!!!

2 0
možnosti

Ja bych se celkem bal, jestli volici SPD vubec pochopi, co AB rekl. Takze bych zas az tak neviskal nad tim, ze ho volit nepujdou.

0 0
možnosti

Ale možná ho půjdou volit kvůli příspěvkům, jako je ten tvůj.R^;-)

0 0
možnosti

To, že Babiš hodil přes palubu Okamuru a naopak vůbec nic neznamená. Oba už předvedli tolik názorových veletočů, že možná zítra podepíší koalici.

2 0
možnosti

To by mohla být Pitomiova smrt (politická). ČSSD a KSČ-M o tom ví své ;-D.

0 0
možnosti

Autor se obává, že Babiš ztratí řadu potencionálních příznivců. Teda musím přiznat, že to jsem nečekal.

1 0
možnosti

Neobává, konstatuje.

0 0
možnosti

Teorie, že Babiš hodil za hlavu voliče Okamury a snaží se na poslední chvíli ještě přetáhnou voliče Pavla mi připadá trochu přitažený za vlasy. Pravděpodobnější je, že Babiš rezignoval, chová se iracionálně a chaoticky, ze setrvačnosti blábolí nesmysly. Jak jinak si vysvětlit jeho poslední klip a podivný proslov před sochou Žižky na Vítkově. Je to smutný pohled.

1 1
možnosti
Foto

Tak od Babiše už je to jen projev zoufalství....voliči SPD to nebudou mít jednoduché.Jit volit v jednom týmu s Romy,kteří se mobilizují na stranu Babiše a nakonec ještě tento hod přes palubu?

2 0
možnosti

Dnes je to Zasloužená karma.:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz