Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J13a37n 17Š75i70k

27. 1. 2023 5:52

Pokud bude profesionální politik pn Babiš zvolen na Hrad, tak až tam dorazí zjistí že má úplně jiné kompetence a povinnosti, než o kterých žvaní v kampani. Práce ho přestane bavit a tudíž ani do ní nebude docházet, jak ostatně nyní činí i v parlamentu. Proč vůbec kandidoval v posledních volbách je záhadou. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Pane Zieglere, za mě karmaR^.

Vyjádřil jste a argumenty podložil svůj názor. K tomu vyvrátil jedno z mnoha nepravdivých tvrzení, která zazněla z úst A. Babiše.

Trochu jsem doufal, že zde bude vedena věcná diskuze a třeba pochopím důvody, proč někdo volí A. Babiše. Bohužel ani tentokráte není v diskuzi žádný protiargument, ale jen jakási snaha dehonestovat autora a odvést pozornost od podstaty blogu. Ostatně to je zcela typické pro všechny diskuze pod "protibabišovskými" blogy.

7 0
možnosti

P16e50t82r 33N12e53d18v80ě30d

26. 1. 2023 19:24

A jak nás bude pan Pavel od války držet co nejdál?

2 2
možnosti
Foto

Ale vždyť to přeci víte. Babiš řekl, že nás Pavel zatáhne do války, no tak to je samozřejmě pravda. Nebo snad pochybujete o slovech pana Babiše?

3 0
možnosti

P94e20t47r 62D45r86a54p31a10l

26. 1. 2023 19:05

Fakt se tak bojite, že by mohl být zvoleny, že vypotite 3 články denně?

5 0
možnosti

Ne, ale je demokracie, a já si přece mohu psát o čem chci. :-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,49
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz