Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden odstavec věnovaný Ukrajině, zbytek Rusku. Trochu nepoměr. Zelenskyj korupci řeší úplně stejně spektakulárně jako Putin. Kde asi končí peníze a zbraně posílané na Ukrajinu?

1 3
možnosti
RM

To jste mě opravdu rozesmál. Zelenskyj korupci řeší, ale ne tu svoji. Stačí se podívat na Forbes jak mu za rok nakynul měšec.

7 1
možnosti
JK

Jo, o tom vyšlo poměrně dost textů v duchu toho, že podobné nesmysly šíří hlupáci nebo rusáčtí pasáčci. Sám Forbes se proti tomu vymezil. Tak přestaňte blbnout... :-)

2 0
možnosti
JZ

Každý si může psát, co chce. Já píšu o Ukrajině. Cenzura je přece nepřípustná. Slava Ukrajiny. :-)[UA]

0 0
možnosti
AM

Nekonečná posedost Ukrajinou 8-oRv

8 4
možnosti
DR

To ani ne, spíš vzhledem k tomu, že ten rozdíl v korupci je pouhopouhých 21 míst, tak trochu předčasný blog. Aktuální bude tehdy, až se z toho stošestnáctého fleku posunou někam výrazně výš.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz