Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě se to nedá napasovat ani do jedné z těch škatulek. V Gestapu vyslýchali tak, aby se většina normálně odolných lidí zlomila a mluvili. Aby někdo vydržel, musel být hodně nadprůměrně motivovaný a houževnatý. Fučík zkrátka z takového materiálu nebyl. Takže podle mě to byl člověk, který začal s něčím, na co neměl. Jinými slovy ňouma.

3 0
možnosti
JZ

Ano, tak nějak to viděl i profesor Černý.

2 0
možnosti
ŠM

takže, když ho mistr Štěpánek srazil ze schodů...je s podivem, že přežil Protektorát...(myslím mistra)

0 0
možnosti
JZ

Tak takové spíše humorné záležitosti Němci neřešili a navíc by kvůli tomu neriskovali jeho prozrazení. :-)

0 0
možnosti
JM

J14a56n 15M44a68r16e61k

27. 2. 2023 19:24

NIKDY jsem nebyl fandouJuldy Fuldy. To jeho hrdinství nám bylo ve škole vtloukáno tak nechutně, že se mi to vš zprotivilo. Jinak, pane Zieglere bych moc nesoudil. Zdejší Indiáni mají takové pořekadlo...'Nikdy nesud svého bratra, pokud jsi nechodil v jeho mokasínech. Jak byste se pane Zieglere zachoval vy v jeho situaci???

7 0
možnosti
JZ

To nevím pane Marku, upřímně řečeno jsme rád, že jsem se v takové situaci neocitl. Já jenom cituji druhé lidi, kteří upozorňují na to, že Fučík zase takovým hrdinou nebyl. Je to hlavně vina komunistů, kteří z něj nekriticky dělali hrdinu bez chyb, přičemž to zas takové nebylo.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz