Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Našel jsem několik článků a ...

Zavřený byl 1den a jeho dcera byla dána "sociálního ústavu" co to je nevím, ale byla tam také 1 den. Moskalev je na svobodě a čeká na soud.

2 0
možnosti
Foto

čekal jsem podobné vysvětlení.

0 0
možnosti
Foto

Za co ho budou soudit tam nestálo?

0 0
možnosti
JZ

Z diskreditace armády a FSB ho měla při výslechu mlátit.

0 0
možnosti
RP
JZ

Diskreditace armády je ovšem velmi vágní paragraf typický pro totalitní diktaturu. Dá se lehce zneužít.

0 0
možnosti
JZ

Navíc v Rusku neexistuje nezávislá justice. Jak uvedl Garry Kašparová v jedné ze svých knih, v civilizovaném světě soudci rozhoduji o víně pachatelů podle důkazů, v Rusku podle telefonátů vrchnosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz