Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A u nás neni zastropováni cen plynu a elektřiny? Já mám vice než čtvrt roku elektřinu v garáži zadarmo a kdy mi to skončí netuším.

A zastropování nákladů na bydleni? Kdo má vysoké, dostane dotaci.

0 0
možnosti

jak kdo.... nemáte pravdu, žadnou dotaci nedostane natož příspěvek na bydlení...

0 1
možnosti
Foto

Orbán je prokletím Maďarska, stejně jako byl a by byl Babiš pro nás. Vám karma, Jene.

20 13
možnosti
Foto

Karma, alespoň si mohou dosud naivní lidé představit, co by nás čekalo, pod vládou "konzervativce" Babiše Napovím:

20 12
možnosti
Foto

Zatímco maďarská vláda se snaží situaci řešit, ta naše nám ztěžuje život nesmyslnými balíčky.

15 25
možnosti

Vy vážně považujete zmíněné kroky za řešení?

16 3
možnosti

Poslední průzkumy % preferencí - Pro současnou vládu jsou to výsledky překvapivě dobré. Sice komunikuj blbě. Nicméně je zřejmé - Žijeme na dluh. Nejsme poslední generace. Starší voliči ANO - evidentně smýšlejí jinak. O srandovních spolcích - SPD, KSČm, Přísaha, Lóra v triku - nemá smyl psát. Jejich vůdci,asi fakt budou muset jít robit. Vševědný Karel s Alenkou? Více zaobstruovat ...

20 10
možnosti

Kdyby jen blbě komunikovali...

11 12
možnosti
Foto

Máš karmu. Oni to ještě vyšperkovali těmi 200m2 prodejní plochy. To nemá chybu. Takže ti malí ten sortiment buď budou prodávat též se ztrátou, nebo ho stáhnou. Že by ho nechali v nabídce dráž je totéž jako neprodávat. A jelikož mají sortiment menší, než ti velcí, tak zkracují.

Naskýtá se tak otázka, jestli to je opravdu jen hloupost, nebo úmysl.

14 12
možnosti

Děkuji Tomáši,

5 2
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz