Foto

Předpoklad, že by pan Andrej Babiš pronesl něco rozumného a lidského je na úrovni tripu na Alfa Centauri.

Foto

Velmi zajímavá informace. Tedy to o těch dálnicích, to že Babiš často blábolí nesmysly je smutné a trapné, ne zajímavé.

Jak napsal nejmenovaný novinář :

pan expremier často není schopen uchopit myšlenku. Když ji však uchopí, tak ji nedokáže opustit. Tepe tu myšlenku a vytáčí se do ruda, až řekne blbost , jako o rakouských zelených. Hlavně že ho zabírají kamery. Voliči to ocení.

Za komunistů jsme měli unikátní dálnici, která vedla z města Třeboň do města Třeboň. Byla dlouhá 2 km a je tak dlouhá dosud. Asi si dnešní překabátění postkomunisti vzali z komunistů mustr!

Je to strašné! Ale když necháme slovenského estébáka plácat nesmysly, je naděje, že více občanů pochopí, že jsou to nesmysly!

J12o22s88e13f 65N75i16k81l

23. 1. 2024 16:40

A já myslel, že se za komunistů postavila dálnice Praha - Bratislava, nějakých 320 km...

Foto

Pan Ziegler mě tu označil za lháře. Tak mu tady teď dokážu, že je o dalnicich v Rakousku mimořádně neinformovaný, když moji pravdu označil za lež :

- Dálniční tunel Landeck A12 ma pouze dva pruhy.

- Rychlostní silnice B180 mezi Prutzem a Pfundsem je pouze dvoupruhová, ale je značená jako rychlostní

- Rychlostní silnice S3 a S16 mají pouze dva pruhy, ve stoupáních je přidán třetí

- Rychlostní silnice S37 má sice 4 pruhy, ale nemá střední dělící pás a odstavné pruhy.

- Dálnice A11 mezi Villachem a tunelem Karavanke nemá odstavné pruhy, což odporuje české dálniční normě, zatímco v Rakousku to označili za dálnici a vybírají za to mýtné.

Asi takto, to nijak neomlouvá neschopnost české strany nedokázat za desítky let postavit dálnici k rakouským hranicím.

Pan Šejna ovšem nijak nemůže omluvit Babiše, který prokazatelně lhal, když tvrdil, že stavbu S10 k českým hranicím zablokovali rakouští Zelení.

Je třeba si uvědomit, že Rakousko staví dálnice často ve vysokohorském terénu, protože velkou část jeho území zabírají Alpy. To my máme jednodušší, přesto se dálniční stavby hrozně moc vlečou.

Rakouské silnice mívají také tři pruhy, to znamená střídavě v jednom směru jeden předjížděcí. To u nás není a naše ŘSD by chtělo tento systém vybudovat na silnici I. třídy mezi Pískem a Českými Budějovicemi. Považuji to za rozumné.

Jinak po rakouských dálnicích často jezdím, a považuji je za lepší než ty naše.

Souhlas. Jen do toho titulku bych dal "ale jen o magorech".

Foto

V Česku máme 1387 km dálnic a 269 km 4-pruhových silnic dálničního typu, které nejsou zařazeny mezi dálnice.

Rakušané počítají mezi rychlostní silnice i dvoupruhové úseky, zatímco v Česku to předpisy nedovolují. Například úsek I3 Mirošovice-Benešov má parametry rakouských rychlostních silnic. Podobně je na tom úsek I11 Třinec-Jablunkov, I37 Pardubice-Slatiňany, I50 Buchlovice-Mikovice, I3 od Olbramovic k Miličínu atd.

S délkou dálnic a rychlostních silnic na tom tedy nejsme o moc hůř, než Rakousko. Narozdil od nich ale budujeme další úseky : D3 D4, D6, D7, D11, D35, D49, D55.

Do 10 let budeme mít delší hustší dálniční síť než Rakousko

Foto

Pan Ziegler mi hned napálil mínus, protože jsem si dovolil chválit české dálnice a silnice.

J35i92ř59í 43G28r61o89h

23. 1. 2024 17:41

Za zpoždění dostavby rychlostní silnice S10, která má navazovat na dálnici D3, nemohou navzdory tvrzení českého expremiéra Andreje Babiše ani tak rakouští Zelení, jako sociálnědemokratická SPÖ a někdejší kancléř Werner Faymann. Ve své analýze to píše list Oberösterreichisches Volksblatt (OÖV), který však zároveň konstatuje, že ani fakta zřejmě s Babišem nepohnou.

Foto

Dálnice S10 je samý tunel, což je výsledek činnosti rakouských zelených.

Nic proti tunelům. Problém je, že je v nich max. rychlost 80 km/h, zatímco po staré silnici B125 je povolená stovka.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS