Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Máte samozřejmě pravdu, co se týká vyhazování peněz za zbytečné a hlavně drahé úpravy na Vltavě. Jinak na Dunaj-Mohan-Rýn se přepravilo v roce 2013

6 milionů tun, to není málo, kdyby Vám měli projet vlakem kolem baráku, tak se střelíte do palice. Význam toho kanálu ukáže budoucnost. Jednou totiž ta ropa dojít musí a potom bude každej kanál dobrej. To věděl koneckonců jak německý císař, tak i všichni jeho následovníci. Kanál Labe Odra Dunaj je momentálně scifi, které navíc nikdo nepotřebuje. Dneska! Jiné otázka je co bude za 50 let? :-)

5 0
možnosti

Děkuji za podnětný názor. :-)

0 0
možnosti

Tak prece jen jsem se ke jmenu MZ docetl. Uz jsem se obaval nejake autorovy nekonzistentnosti.

3 0
možnosti

Na tomto blogu vždy vítězí dobro nad zlem. Zbytečně jste trpěl.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz