Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Neverím vlastným očiam. Súhlasím s Zieglerovym článkom, dokonca mu za ne dávam aj karmu...

Zvlášť sa mi páčila tá pasáž o prijímaní sýrskych kresťanov.

1 0
možnosti
MK

Ono je smysluplnější stavět plot v Ceutě než na srbsko maďarské hranici. Ale v Evropě převažují politici nerozhodní pitomci.

4 0
možnosti
MP

Bylo by to takto hezké, ale Maroko, Mauretánie a tzv. Západní Sahara jsou ve srovnání se současnou Libyí civilizované státy. Tam by opravdu spíše pomohlo, kdyby NATO libyjské pobřeží obsadilo (případně armády EU, jesli jsou toho schopné).

A na východě islamizující se Turecko hraje s Evropou dvojí hru.

6 0
možnosti
Foto

Jindy býváte ostřejší.

Čím to?

0 0
možnosti
ZM

EU by neměla přijmout jediného uprchlíka, který "přišel" přes Itálii.

Protože Itálie přílivu imigrantů nebránila, naopak si z toho místních pár podnikatelů ve spolupráci s italskými úřady udělalo výnosný obchod.

9 0
možnosti
Foto

Tentokrát karma, pane Zieglere.

5 0
možnosti
Foto

To je snad poprvé, co se připojuji R^

0 0
možnosti

Španělé jednali, četla jsem o tom, obdivuji je, kdo by to řekl, jak snadno to šlo. Je pravda, že jsem četla, že uzavřeli i nějaké smlouvy s těmi  zeměmi, odkud se tak valili imigranti. Děkuji.Karma.

10 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz