Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chcete naznačit, že pan důchodce nepobíral důchod? 

Nebo by to jen tak hezky nevyznělo, kdybyste se nesnažil v čtenářích vzbudit dojem, že důchodce musí vyjít s pouhými 8 stovkami.

1 0
možnosti

Musím Vás trochu poopravit, od 1.7.2015 pod státní službu vstoupili pouze zamestanci na vedoucích pozicích. Řadový referent má čas do konce srpna, aby podal žádost o zařazení do statni služby. Pokud tak neučiní, tak je pracovní poměr skončí, a teď si přesně nejsem jist, někdy v roce 2017.

0 0
možnosti

Předesílám, že nejsem a nechci být hyena. Naopak jsem toho názoru, že dávky sociální péče patří adresně skutečně jen potřebným. Jde to z naší kapsy a vyžírky prostě dotovat nechci.

Znám případ manželů, starobních důchodců. Stařeček ulehl, sociálka mu hbitě přiznala pomoc v bezmoci ve výši 12 tisíc Kč měsíčně. Naštěstí po třech měsících stařeček ožil, vstal a byl ve všech ohledech soběstačný. Stařenka změnu poměrů sociálce neoznámila. Kontrola sociálních pracovníků, místní šetření během šesti let, veškeré žádné. A tak ti dva měli hezky tři příjmy měsíčně, dokud stařeček nezemřel. Já jim to přeji, ale když vidím, jak skutečně potřební živoří, bojují s úřednickým šimlem, vozíčkáři sníží stupeň invalidity...chce se mi brečet.

1 0
možnosti

K45a38r19e56l 11A58d46a61m

2. 7. 2015 16:48

Strašné, když to daňový poplatník porovná s tím, na co všechno  mají nárok ti, kteří sem připlavali .

2 1
možnosti

Copak ti co priplavali, ale vsichni komunisticti politici, policajti, estebaci.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz