Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rusove žerou malé děti a Brutus, co zabil Cesara byl take Rus.Pomoc, všechno špatné dělají Rusové a nikdy jinak...;-D;-D;-D

4 1
možnosti

Já bych teda moc na tuhle zprávu  nedal a už vůbec bych jí nekomentoval.

Dal jsem si do googlu Ahmad Aljjdeaa a vypadlo jen 14 odkazů vlastně na stejné plky v češtině a polštině. To je první známka nedůvěryhodnosti. Ani logiku to moc nemá.:-)

3 0
možnosti

J64. 35G28r70o13h

28. 7. 2015 22:14

Větší blábol jsem už dlouho nečetl. Rusko dodává zbraně Asadovi a ještě bude cvičit IS????

8 0
možnosti

Ještě tu o ponorce. Prosím, prosím.

5 0
možnosti
Foto

Rusko, dříve SSSR, vždy nějaké teroristy cvičilo, např. i na našem území. Tak pro by najednou měli přestat?

Viz populární Iljič Ramiréz Sanchez, alias Carlos vulgo Šakal.

Sourozenci: Lenin Ramiréz Sanchez, Vladimir Ramiréz Sanchez.

Nomen omen.

4 4
možnosti

Myslíte, že si chtějí sami zlikvidovat vojenskou námořní základnu?

5 0
možnosti

K30a93r88e83l 55V23o76v28e38s

28. 7. 2015 18:04

Autore tak Rusove delaji dobre, kdyz bojuji proti Assadovu rezimu, ne ? Tak je pochvalte !

4 2
možnosti
Foto

Tak Rusko určitě školí i Al Kaidu a Taliban.

4 1
možnosti
Foto

Pouze jste zapomněl dodat takovou maličkost, že se jedná o dezertéra z regulérní syrské armády a člena vlády tzv. exilové syrské vlády placené USA a Tureckem. To je ale taková drobnost, že?

13 1
možnosti
Foto

Uvidíme, zda to potvrdí "profesor" Zubov a Jefim Fištejn.

6 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,38
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz