Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...noo vidíte...a i taková skotka (= samice od skotu)...se u nás může stát ministryní....

1 0
možnosti

To je ten problém, nechtějí atom, nechtějí uhlí, větrníky jsou ošklivý a hučej, solár se nedá moc použít. Biomasa zabírá misto pšenici a spalovat odpadky je taky škodlivé. Proti přehradám protestují jako blázni. Jo, ještě jsem zapoměl na vysoké napětí, to děsně mění krajinu. Takže opravdu, zakázat jim elektriku by asi bylo možné uznat jako terapii.

8 0
možnosti
Foto

Pseudobojovníci se nemohou vrátit na stromy, protože bez internetu by těžko mohli oblažovat nás ostatní svými pomatenými myšlenkami. ;-D

Ale všichni tihle pseudobojovníci mají beztak v plánu odříznout od toho, co chtějí zakázat, všechny kromě sebe. Protože oni jediní a odpovědní to užívají správně, ostatní s tím zbytečně plýtvají a vůbec jsou takovou hrozbou, ať koukají makat, neflákají se po těch internetech a platí daně, ať je z čeho podporovat a živit pseudobojovníky. :-/

7 0
možnosti
Foto

I60v37a15n 91M24a20r61e60k

6. 6. 2016 21:13

P.Jene , nemám nic proti teplárnám, jaderné energetice a dálnicím. Ale soláry postavené na nejůrodnější půdě je zločin a měly by letět do luftu ! Rv

4 0
možnosti

A kdo myslíte, že tuhle solární "schizofrenii" od počátku nejvíce prosazoval? Némlich, že ti "pošuci", co nejvíce brojí proti jádru a tradičním zdrojům...

7 0
možnosti

Karma jako hrom, s jedinou připomínkou. Na Dona Quijota mi nesahejte, on bojoval s větrnými mlýny z úplně jiného důvodu nežli současní "pošahaní" ekoteroristé...

4 0
možnosti
Foto

Jedna bojovnice proti jaderné energetice na otázku zda potřebuje elektřinu odpověděla, že se na televizi bude klidně dívat při svíčce. Připomněla mi Kateřinu s biomasou. Jednomu náměstkovi JE Dukovany jsem řekl, že elektrárna by měla diskutovat jen s těmi, kteří od Prahy přijedou na kole a budou mít potvrzení, že bydlí v jeskyni. Teď se dívám, že tu aktivistku pan Svoboda zná.

9 0
možnosti
Foto

Jedna bojovnice proti jaderné energetice na otázku zda potřebuje elektřinu odpověděla, že se na televizi bude klidně dívat při svíčce. Připomněla mi Kateřinu s biomasou. Jednomu náměstkovi JE Dukovany jsem řekl, že elektrárna by měla diskutovat jen s těmi, kteří od Prahy přijedou na kole a budou mít potvrzení, že bydlí v jeskyni.

0 0
možnosti

VÝROK ĽUBICY TRUBINIOVÉ: ELEKTŘINU NEPOTŘEBUJI, NA TELEVIZI SE PODÍVÁM PŘI SVÍČKÁCH

Tak tento výrok ředitelky slovenské pobočky Greenpeace snad nikdo nepřekoná;-D

15 0
možnosti
Foto

vždycky jsem si myslel, že to byla Rosinanta

0 0
možnosti

Vy opravdu neumíte uvádět fakta, dávat odkazy ( přitom bych s Vámi asi souhlasil ), jak jsem žádal již u minulého blogu ? Takže pro čtenáře dávám :

http://budejovice.idnes.cz/teplarna-u-krumlova-mistnim-vadi-d47-/budejovice-zpravy.aspx?c=A150403_124633_budejovice-zpravy_khr

Adieu, pane Zieglere.

4 0
možnosti

V tom odkazu je dost nesmyslů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz