Děkujeme za pochopení.
S24t23a88n46d53a 67N33o71v56á58k
... Pane autore a páni diskutéři! Nevíte proč pořád to lidstvo někam spěchá? Co třeba cesta z Prahy do Ostravy o půlhodinu delší, změní to něco na běhu světa ?
Dnes jsem jel po dálnici přepisovou rychlostí a předjížděla mě jiná auta tak rychle, že se mi zdálo, že stojím. Za 20 km jsme se setkali v restauraci, už nespěchali!
Je to šílený svět! Stále rychleji, zabíjejte se, kam se ženeme? CO je náš čas proti věčnosti?
I73v62a62n 28M16a29r34e59k
P.Jene, kéž by takovou péči věnovali i vedlejším štrekám. Co to pomůže, když z Prahy do St. Města na Moravě se dostanu za pár hodim a potom se kodrcám různými ne-přípoji dvě hoďky do cílové stanice ? !
J37i88ř18í 57L86i26e79t40a10v46e47c
Řekl bych, že najednou to asi nepůjde, a že je potřeba opravdu začít na těch hlavních tazích.
J77i87ř65í 39V62a71c16a
Slyšel jsem i jiné názory ... že to vylepšování je nekoncepční.
Např. Praha Ostrava se má dělat v maximálnce ze 160 na 200 (a víc to zdržujou pomalé úseky, takže by bylo lepší udělat nové tratě, které se těm pomalým (nádraží, údolí řek vyhnout) a celou dobu by se jelo na maximálku... a takovou rychlotrať dát min na 250 km
Z53b36y12n49ě48k 38H69l22á25s88n63ý
Vlaky, který se vyhejbaj nádraží jsou úplně nejlepší. Nejsou nikdy přeplněny, když jezdí z depa do depa.
L66i65b89o66r 75H17l63a66d36i72k
Slint jako vždy podivejte se kolik se zrusilo trati zastávek atd. Jezdí se jen lukrativní trate jinak to jde ...... ale darmo mluvit vy musíte psát ideologické blaboly
P66a23v67e85l 34K78u70c17h33t98a
Technický a technologický rozvoj jde zpravidla s časem a není zcela závislý na politických poměrech. Náš rod pochází z Vašich jižních Čech, dokonce ze Schwarzenbergova kraje. Když srovnávám vesnici jak jsem jí vnímal v 50.letech a pak v 80. - byl to obrovský pokrok. Byť ne vše bylo OK. A nehoruji pro socialismus, ani s lidskou tváří. A tak je to i na železnici. ICE či TGV se nedožijete ani Vy.
M55a10t85ě80j 32V35o49n68d28ř26i13č63k50a
Železniční osobní doprava jde kupředu v porevoluční době ale skutečně rychleji. Když už Němci, Rakušané a jiní jezdili v klimatizovaných vozech, my jsme obdrželi vozy sice již konečně s čalouněnými sedadly, nicméně bez klimatizace a vakuových WC (jde o řadu Bmee z východního Německa). V Německu před revolucí jezdili 200 km/h, my nejvýše 120 a to málokde. Tratě byly pomalé, protože přednost měla nákladní doprava, kde rychlost nebyla prioritní.
M45i79r80o87s31l89a31v 98M15a78c69e86k
usmolených 160 a ještě jenom někde. Např. v Číně, řízené komunistickou stranou, to sype 350, což je jak si lehce spočítáme, více než 2x tolik
J23a43n 62Z24i59e98g14l91e89r
Za socialistického Československa řízeného komunistickou stranou se u nás jezdilo po železnici nejvýše usmolených 120 a to ještě jenom někde.
V18á65c79l19a44v 50Š67í93m47a
Pradědeček říkal, že za c. a k. monarchie vlaky jezdily dokonce i na čas.
- Počet článků 3319
- Celková karma 25,90
- Průměrná čtenost 1809x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz