Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

Napadla mě ještě varianta, že pokud, jak se tu psalo, s tím mazáním pomáhá automat, bude problém ve slovu "bol*evické" v nadpisu článku. Ale tak aspoň jsem mu to trošku vynahradil tím, že na něj odkazuji ve své odpovědi, která tam zatím ještě je. Já si na tyhle věci dávám pozor, mám často vyhraněné názory, ale snažím se co nejvíc vyhýbat vulgárním a expresivním výrazům a věcí, které by se dali interpretovat jako politická propagace nebo reklama, tj. razím cestu - důležitý je obsah sdělení, ohledně formy radši preventivně ustoupím, ta pro mě není tak důležitá. I ostrá kritika se dá vyjádřit většinou bez vulgarit. :-)

0 0
možnosti
Foto

vy máte problém s písmenem š anebo jste politicky korektní?

0 0
možnosti
VV

Za dobrotu na zebrotu. Rika jedno ceske prislovi. Chtel jste vrchnimu administratorovi polichotit a byl jste odsunut.

Ale takovy uz je zivot.

0 0
možnosti
AM

Zdravím ve spolek. Co mě zarazilo, že tenhle článek od jisté doby nevidím na titulní stránce. Nevím, zda je to nějaká technická chyba, rozhodnutí adminů či jej stáhl sám pan Ziegler. Ale i když já jsem od pana Zieglera názorově velmi daleko a myslím si, že stejně tak, jako má soukromá firma právo si určovat, co se na jí provozovaném blogu zveřejní a co ne, mají i čtenáři a bloggeři právo dotyčná rozhodnutí kritizovat, tak bych se chtěl přimluvit jako zastánce svobody projevu pro všechny, aby byl článek vrácen na hlavní stránku blogu. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

I mně zarazil fakt, že článek pana Zieglera zmizel.

0 0
možnosti
Foto

Pane Zieglere, já s vámi většinou souhlasím, ale tentokrát jste se v tom poněkud ztratil

1 0
možnosti
VV

Ano, i ja mam s panem Bangou nasledujjci zkusenost. Arogantni clovek kterej chybi slusne vychovani.

Naopak jeho nadrizenemu nelze nic vytknout. Ovsem tapani s ruskym jmenem jakoby pani Bangovi z oka vypadla.

4 0
možnosti
SB

Víte, ať si pan Banga maže, jak uzná za vhodné, ale měl by mazat podle kultivovanosti a nikoli podle politického názoru.

Nedávno mě jistá paní V. nazvala soudruhem, tak jsem jí v odpovědi nazval též soudružkou.

Jelý příspěvek zněl: "Soudružko V., s vaším názorem nesouhlasím."

Kvůli té soudružce to bylo vymazáno, ale její příspěvek, v němž nazývala soudruhem ona mne, tam zůstal.

Ani proti tomu bych celkem nic nenamítal, protože uznávám, že majitel soukromého internetového webu může rozhodovat i o mazání z důvodu názoru. Ale v tom případě by to mělo být v pravidlech, což však není. Tam se píše jen o kultivovanosti, nikoli o politickém názoru.

Můj názor byl ten, že ani sedm olympijských zlatých medailí nevyváží ten poklesek, že paní Čáslavská vyjednala milost pro svého syna. Názor paní V. byl opačný, nazvala mě soudruhem, to smazáno nebylo, ale má odpověď, v níž jsem já nazval soudružkou jí, vymazána byla.

Buď (a to je první možnost) měly být vymazány oba diskusní příspěvky, nebo (druhá možnost) neměla být vymazán ani jeden, nebo (třetí možnost) nerovnoměrnost mazání na základě názoru měla být zakotvena v pravidlech diskuse. Ani jedno z toho nebylo splněno.

7 0
možnosti
VK

Tentokrat souhlas. Mimo Caslavske. Mam podobnou zkusenost.

2 0
možnosti
JAN

Děkuji za info, moje zkušenost je tato - osobně jsem požádal p. Bangu o odpověď na problém základní obecné slušnosti na blogu iDnes. Bez odpovědi ! Takže se příště obrátím na jeho nadřízeného. Tečka.

2 0
možnosti
LH

Přesně jak už ye někdo ptal. Může soukromá televize vysilat uzná za vhodné ( samozřejmě v rámci zákona)nebo bude kvůli tomu neklid :-)

2 0
možnosti
PL

P86e91t91r 34L54a85n49g32e85r

3. 11. 2016 18:58

On někdo reálně brání panu Bangovi v práci nebo mu vyhrožuje? Dejte odkaz.

2 0
možnosti
Foto

To se tedy autor dost šeredně plete, že zde (na blogu iDnes) "může svobodně a bez omezení šířit své názory". Zpravidla je možné pouze něčí názory jen okomentovat a přiložit ještě odkazy na nejméně d v a zdrojové články (ovšem pozor, vhodnost nebo nevhodnost těchto zdrojových článků posuzuje admin).

2 2
možnosti
Foto

To se vám tedy pane Braune za to minus ale vážně divím. Při počtu tolika vašich blogů se tomu divím ovšem dokonce dvojnásobně - že nemáte stejný názor...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz