Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Třeba jste pane Zieglere při své vzdělanosti nepostřehl , že tato možnost je i v několika státech Evropy. Asi by Vám chybělo ,,trefovat "se /za hranou slušnosti/ na adresu presidenta.:-/

2 1
možnosti
AG

A51l69e42x 91G87r49e77g64o93r

16. 11. 2016 8:50

Kritika je podle mne něco zcela jiného, než urážky a dehonestace.

Když už jste si do příspěvku vložil tento obrázek, je to podle Vás spíše kritika nebo urážka?

Podle mne to druhé ale v tom se zcela jistě neshodneme.

Jinak pro vnější svět urážením a zesměšňováním svého prezidenta ponižujeme sami sebe. Ale to už je náš národní zvyk.

4 1
možnosti
JV

J35i81ř51í 70V76o66l78e32k

16. 11. 2016 2:22

Proč myslíš, Sašo ? Jestli něčemu z článku nerozumíš, tak se zeptej.

2 1
možnosti
MK

M47i55l28a27n 32K77e25s34l

15. 11. 2016 21:05

V právu se moc nevyznám,ale je u nás dovoleno urážet i jiné osoby než prezidenta.

0 0
možnosti

Miloš Zeman se dostal do úřadu pomocí lží a pomluv. Proč by to měl vyžadovat po nás, abychom lhali, jak jsme s jeho eminencí spokojeni?

5 4
možnosti
Foto

Karma, a za toho Švejka dvojnásobná R^;-D

3 0
možnosti
VS

Navrhl bych ještě jeden paragraf, který by pamatoval i na hanobení funkce prezidenta. Ale v tom případě už by Zeman tři roky bručel...

6 1
možnosti
VS

Pardon, pane Flaško. Neprohlédl jsem si diskuzi.

1 0
možnosti
Foto

Ta fotka je moc pekna. Osobne si myslim, ze lide by meli predevsim pouzivat rozumnou miru sebecenzury a novy zakon skutecne treba neni. Na extremni a vylhane urazky by mohly stacit soucasne zakony.

Nejdulezitejsi je opet vybudovat kulturne, vedecky, technicky a hospodarsky vyspely narod a stat. Ten si pak bude volit lepsi politiky a urazky hlavy statu se skoro nebudou vyskytovat. Ceka nas vsak jeste dlouha cesta.

2 0
možnosti
VP

Je zajímavé, že do toho motáte pořád toho Zemana všichni. To on s tím přišel? On to chce? Já se nikde nedočet že je to z jeho hlavy ...

4 4
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz