Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TZ

Já bych si vzal příklad s předválečné První republiky[>-]. Kdokoliv se dopustil vraždy na vojákovi, četníkovi nebo strážci zákona obecně a byl dopaden a odsouzen, trest byl jediný - oběšení. Každý si pak 10x jinak rozmyslí, jestli má nebo nemá bodnout či střelit muže/ženu v uniformě.

0 0
možnosti
AR

Je na tom hodně pravdy. Potvrdili mi to několikrát naši krajané z Texasu. R^R^

0 0
možnosti
JL

Já bych hádal, že ti policajti to podcenili a takovou chybu udělá policajt či voják nebo hasič třeba jen jednou v životě - naposledy. Odškodnit pozůstalé by měl v prvé řadě stát. Koneckonců na policejní moci stát stojí a s ní padá.

3 0
možnosti
Foto

Na zadním sedadle měli plechovky s pivem a to se ve Státech většinou nesmí. Nicméně uznal, on že porušil zákon a reakce tamních policistů byla správná.

Zdroj: http://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=575557

Americká ovce nesmí mít v autě na zadní sedačce plechovky s pivem? To naše ovce tohle zatím mít smí.

3 0
možnosti
Foto

Na tom taky něco nesedělo. Podle pana Jana si americká policie nesmí bezúhonného občana ani všimnout, ale pak se sirénami pronásleduje auto s pivem na zadních sedačkách. Byť je směšné, že toto je tam údajně zakázáno, ale pokud ano, tak jak ti cajti věděli, že ti bezúhonní občané tam mají nějaké plechovky s pivem? Mají snad na to nějaké speciální rentgeny?

0 0
možnosti
PL

P70e27t34r 39L94a11n25g45e67r

21. 12. 2016 19:25

Není co dodat. Karma za dobře napsaný článek. Přeji hezké Vánoce pane Zieglere. R^

5 0
možnosti
Foto

I32v30a98n 88M85a51r86e56k

21. 12. 2016 19:09

Zdravím p.Jene .

Je mi upřímně líto policisty který tragicky zahynul zrovna tak jako pozůstalých .Sám bych rád přispěl, ovšem pokud budu mít možnost a věděl kam obnos odeslat.

Chtěl jsem vám dát opravdu zaslouženou karmu, ale bohužel ty dva , podle mě zcela zbytečné odstavce pod fotem mě od toho odradily.

Ale i tak, dík vám za tento blog . R^

1 2
možnosti
Foto

To já Vám Honzo na rozdíl od pana Marka karmu dal. Protože já také neuznávám ty kecy o bití černochů. Ale je vidět, že někomu takové řeči dělají dobře.

6 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,25
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz