Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zážitky s ožralými a nafoukanými Němci Vás budou také zajímat? Nebo s obdobně se chovajícími Holanďany? Možná to netušíte, ale ožralí se chovají obdobně, ať jsou odkudkoliv.

0 0
možnosti
Foto

kdyby autor stejně jak zevšeobecňuje chování Rusů udělal to samé u Romů, byl by smáznut. Hnus fialovej.

0 0
možnosti

P60e55t84r 25B97r39i45x

14. 2. 2017 12:47

Je to až dojemné, jak se zdejší kremrole snaží chování ruských turistů relatzivizovat a napadat autora. Schválně, jestli se v diskuzi objeví příspěvek, který by třeba popsal opačnou zkušenost. Ano, zatím tady nebyl :-P

5 0
možnosti

Samozrejme karma. Moje posledni zkusenost s ruskym narodem je z hor. Ruska vychova deti asi musi byt tragicka-houf ruskych deti behal bez napomenuti po hotelove restauraci a sahal lidem do taliru. Dospeli Rusove se tomu smali az se za pandera popadali. Ruska omladina pak hodem popelniku do akvaria zpusobila vyplaveni casti restaurace. To porad bez nejake reakce rodicu, kteri se naramne bavili. Nejvetsi rev nastal, kdyz se rusti hoste, schvalne sedici vzadu zacali dozadovat pri spolecne veceri obsluhy jako prvni. Porvavani po cisnicich a hesla typu: my jsme Rusove, proto nas tu nikdo neobslouzi, atd. Hruza des.

3 0
možnosti

Včera jsem byl přítomen akce revizora v Metru - nastoupil rozhlednul se a přes půl vozu se hrnul ke skupince Italů, u kterých bylo snadno rozeznat, že jde o cizince a přitom ignoroval řadu obyčejných (českých) cestujících. Je to zcela obvyklý jev, že se revizoři zaměřují radši na cizince, protože u nich je větší pravděpodobnost, že udělají z neznalosti nějakou chybu a revizor dostane premii.

Je to z hlediska revizora jev pochopitelný a dlouhodobý. Ale i mezi revizory jsou lidé různí - jako študák jsem se s kamarádem nastoupil do tramvaje krátce po půlnoci z 3. na 4. den v měsící, hned na nás vyrazil revizor a nachytal kamaráda, že si nekoupil nový kupon na další měsíc. Starý plaqtil do 3. a onna to prostě zapoměl a ani nás nenapadlo že je už 5 minut čtvrtého. Tak mu hned napařil pokutu, shodou okolností jsem sním byl, když to šel na elektrické podniky platit. A tam se hned k tomu vyjádřili- jo pan XYZ je tím pověstný že chytá študáky kteří si prostě zapoměli včas koupit nový kupon - už jsme mu to kolikrát rozmlouvali, že to nejsou typičtí černí pasažeři, a že by to měl toho čtvrtého hned po půlnoci těm študákům promíjet. Ale provize je provize a objektivně na to měl nárok.

Na druhou stranu jsem ocenil jiného, který přišel na kontrolu do autobusu kterým jsme jezdili jednu stanici na trenink a a často si někdo neštípnul lístek, Sedíme na dvousedadle kamarád u okna ja mám platnou legitku, tak ze sebe dělám vola a hledám po kapsách a v tašce. Věřte, že ta jedna stanice byla nekonečná a musel jsem to opakovat a revizor stále na de mnou trpělivě čeká, Autobus zastavil nechal jsem kámoše vystoupit a vytáhl legitku z kapsičky od košile. Ten revizor to klidně přijal dokonce se zasmál a jen řekl : lístrek chyběl tomu druhému. Asi to celou dobyvěděl a bavil se tím.

4 0
možnosti
Foto

Já, když mi bylo 18, jsem na Náměstí Míru revizorce vykočil z tramvaje č.22, ale ta mě bystře chytila za šňůru od Flexarety a tu jsem nechtěl oželet. Myslím tu Flexaretu.

A tak jsem pokorně zvadl a zaplatil pokutu. Nemám to někde nahlásit?

1 1
možnosti

A na to jste hrdy?

0 0
možnosti
Foto

Těžko uchopitelný článek, asi zřejmě prezident Putin posílá v rámci hybridní války své lidi, aby u nás jezdili načerno a rozvrátili tak hospodářství dopravního podniku. Ale pan Ziegler bude tyto případy evidovat, tak jak mu jej budou čtenáři nahlašovat a dokáže odhud hybridní vítr fouká.

10 10
možnosti
Foto

Nebuďte na něj tak příkrý, Mirku. Vždyť ani neví, kde mu pro prutiruskou agitaci hlava stojí.

2 3
možnosti

Tohle už není ani vtipné, to je trapné. A ta vaše závěrečná výzva, pro to nemám ani slov.

A ještě vám prozradím jedno pravidlo/skutečnost. Každý si dovolí to, co mu dovolí jeho šéf. Aplikováno na turisty z libovolné a v libovolné zemi - každý turista si dovolí to, co mu dovolí domorodci, potažmo policie/státní správa. Když dovolí dánským studentům demolovat hotely, tak je budou demolovat.

15 2
možnosti

To je jak z testu o porozumnění textu. Co vyplývá z následujících vět?

... Mladá Ruska cestovala v MHD načerno. Odmítla zaplatit a začala mlátit revizora. Drzost a arogance některých obyvatel Putinovy říše jsou neskutečné.

A: Většina Rusů jezdí načerno.

B: Rusové jezdí načerno, protože u nich vládne Putin.

C: I Putin jezdí načerno a dává tak Rusům špatný příklad

D: Některé Rusky jsou namyšlené kr.vy a někteří Češi to nedokážou rozdýchat :-)

18 0
možnosti
Foto

To jste mi připomněl část textu „Trvale udržitelná kráva“ z pera Martina Malého.(*):

---

Mějme větu: „Jel jsem vlakem s černochem, který smrděl a krkal.“ Co touto větou její autor říká? Co z ní lze vyvodit?

a) že jel vlakem s člověkem, který měl černou kůži, a ten člověk smrděl a krkal.

b) že lidé co jezdí vlakem smrdí a krkají

c) že kdo krká, ten smrdí

d) že černoši smrdí

e) že černoši jezdí vlakem, protože nemají na auto

---

*) http://www.misantrop.info/trvale-udrzitelna-krava/

1 0
možnosti
Foto

jezdím MHD často ale nemyslím že se to týká jen ruských turistů-asi je nutné to posuzovat procentuálně v poměru k tomu kolik jich tu -ale že jsou arogantní hluční a bezohlední to se popřít nedá-jenže ti bohatí jezdí taxíkama takže v metru potkáte jen ty z určité vrstvy-a také jetse si ist že na první pohled poznáte kdo je turista a kdo je tu dlouhodobě z pracovních důvodů

4 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,01
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz