Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když už jsem tady, nebylo by rozumnější, kdyby Pobaltí, tam kde je to trochu možné, nepřenechala území s ruskými menšinami Rusku, a tak na minimum redukovalo případné třecí plochy, než tam posílat české vojáky, aby silou ochraňovali nespravedlivé uspořádání.

Remember Černuchino.

1 7
možnosti
SS

No snazsi by bylo odsunout vsechny rusky mluvici lidi do Ruska ... CR by mohla pomoci s logistikou - zkusenosti z let 1945-46 se mohou vyuzit ...

5 2
možnosti
Foto

Jsem rád, že pan Ziegler počátek II. světové války posunul zpět k 30.9. 1938. A tak konečně zbavil SSSR jakéhokoliv podílu na jejím rozpoutání.

3 4
možnosti
JZ

Nic takového jsem nenapsal. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,28
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz