Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám pocit, že ten začátek jsem od Vás už četl.

3 1
možnosti

Kdy jste tam byl naposled a kde?

1 1
možnosti
Foto

Rusko neomylně směřuje do totalitního pekla od nástupu Vl. Putina a jeho osvědčené kágébácké smečky. Platí na ně Talleyrandovo : "Nic nepochopili, z ničeho se nepoučili". Pnutí v Rusku začíná být obrovské a různé omšelé průpovídky milovníků starých časů ala "ruský člověk vydrží všechno" raději neberme vážně. Ani ruský člověk nevydrží všechno a v dnešní svobodné a bohaté Evropě ani nemá důvod. Autorem zmíněné přitvrzení cenzury je neklamným znakem toho, že ruská věrchuška si neví rady. Musíme doufat, že příští převrat v Rusku bude "sametový", jinak může nastat chaos, proti kterému byl byl příchod 1,1 mil. "syrských uprchlíků" jen dětskou besídkou.

8 7
možnosti
Foto

To by mě tedy skutečně zajímalo, kdo se v Rusku "pne" (od slova pnutí). Podle mě tak jenom skupina Vojna (základ Pussy Riot) a podobní exotové, co markýrují sex na veřejnosti přístupných místech.

3 3
možnosti
AL

Z článku:

-------------

Jenomže úroveň svobody na Vkontakte je taková že diskutéři jsou za nepohodlné příspěvky trestáni soudy a dokonce i zavíráni do vězení.

-----------------

Hned mě napadlo, že Rusové začnou praktikovat "demokracii" západních zemí: Vždyť na facebooku se to děje už hezkou řádku let.

Teď nedávno se myslím zrovna dva lidé ocitli před soudem za nějaké "závadné" příspěvky.

4 4
možnosti
AL

Rusko na cestě k totalitě, ....

Tuto větu Zieglere jste napsal pře jedenácti roky a to Rusko tam za tu dobu ne a ne dojít.

:-)

6 5
možnosti
PT

P38e82t63r 11T81o38m56e13k

7. 8. 2017 19:01

A jste si jistý, že tam totalita není?

4 4
možnosti
LH

Za to u nas se prispevky nemazou a nedavaji bany blogerum ;-))) a neni urad pro jedine spravne informace :-)

6 5
možnosti
PT

P60e50t12r 75T66o23m40e19k

7. 8. 2017 18:28

Vůbec nesouhlasím s tím jak se zdejší admini chovají a srovnáváte nesrovnatelné.

8 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,31
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz