Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

A protože mě článek opravdu pobavil, tak jsem mu zvedl karmu i čtenost!

:-)R^

4 4
možnosti
AL

Ruští důchodci bojují o holé přežití

----------------------------------

Stěmi důchodci má Ziegler pravdu. Pravidelně je vídám na plážích v Nice (i přes hlavní sezónu) a opravdu se mají špatně.

V restauraci jsem viděl, že nemají ani na gulášovku a tak se cpou ustřicemi a jinou mořskou havětí.

A protože jsou chudí, tak nebydlí v hotelech, ale pronajímají si vilky nebo ti, co nemají na letenku si domy dokonce kupují.

:-)

8 3
možnosti
AL

A abych nezapomněl na ty nejchudší co nemají ani na hotel nebo vilku, tak ti spí přímo na takových pětadvacetimetrových lodičkách v přístavu.

5 2
možnosti
Foto

důchodce musí bojovat o přežití v každém režimu, to není nic neobvyklého. Obvyklé je, že to vždycky nakonec prohraje.

5 2
možnosti
AK

A co co si myslíte že bojují čeští důchodci?

5 0
možnosti
ZB

Já tomu nerozumím,znamená to snad,že ty informace z "vlasteneckých" webu a bohatě karmované články zdejších "vlastencu" o zavedení zlatého rublu byly jen hloupé lži pro hlupáky....?;-D

4 2
možnosti
ZK

Z Vašich řádků mě překvapilo, že řecký důchodce je na tom hůř, než ten ruský. Někde jsem zachytil, že řecké důchody jsou v průměru 800 až 900 EUR. Vypadá to, že Řekové jsou na tom lépe než mnoho jiných evropských důchodců, včetně nás.

6 1
možnosti
Foto

Řekové pustili Euru žilou.

4 0
možnosti
VR

Jo jo, Hermánku, ruští důchodci jsou štěstím bez sebe...

https://www.youtube.com/watch?v=Q4Oe86j31b8

2 2
možnosti
MB

p. Hermánek, nic proti Vám opravdu nemám. Už se z diskusí známe ... Vaše odpověď nutká podat dva dotazy - 1) Proč tedy vlastně Vy, ještě při důchodu stále pracujete, dokonce 16 hod směny, 2) Proč se do Ruska neodstěhujete ? Žil by jste v zemi zaslíbené, a netrpěl výmysly, pochody ... Vidím ale problém - Hranice by jste zajištěné neměl - Rusko je stále kamsi posouvá ! ... :-)

6 3
možnosti
Foto

Pracuji ze dvou důvodů. Abych se nenudil a abych měl na své rozmary.

Ale rád se části vzdám, když bude Evropa zajištěná.

A ruské hranice? Krym byl od 18.století ruským, takže o žádné posuny nešlo.

7 5
možnosti
KB

K72a36r50e24l 28B68o83k

9. 8. 2017 19:29

Myslím, že jste to popsal celkem dobře.

3 1
možnosti
PL

vy se možná cítíte jako Francois Villon, přitom jste drbna stará BlažkovaRv

2 2
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz