Děkujeme za pochopení.
V27i54k89t53o40r 61N49á73r43o88ž60n70ý
Opět vedle...
Nemíchejte dohromady strojvedoucí a řidiče. Je to jiná liga. Strojvedoucí na českých kolejích potřebuje zkoušky od drážního úřadu .Tyto zkoušky se konají v češtině a i čeští strojvedoucí s nimi často mají problém.Navíc máme zákony , kde se nařizují další nutnosti , které musí člověk splnit , aby se stal strojvedoucím (vzdělání,praxe atd.) Takže strojvedoucí z Ukrajiny nedovezete.Myslím , že nikdo nemá problém s tím , že do Českých Budějovic přijde ukrajinský řidič autobusu , který dostane průměrnou mzdu ve výši 26000 Kč. Všichni se spíše obávají , že díky dovozu zaměstnanců z východu nebude průměrná mzda řidiče 26.000 , ale třeba 20.000 Kč.
P21e32t13r 19L21a16n17g69e46r
Autore, pasujete se tady na odborníka na dopravu, ale ustřelil jste řádně. Strašíte kolapsem, ke kterému nedojde, maximálně půjde o racionalizaci linek. A 26.000 hrubého není slušný příjem za tak namáhavou a zodpovědnou práci. Řešit to dovozem levné pracovní síly je nesmysl, který by se nám ve výsledku vymstil. A jinak každý dopravce je podnikatelským subjektem a je jeho zodpovědností výše mezd a ne státu, jak se vy domníváte.
A co se mi nelíbí, je ta nálepka v titulku. I když jistě účelová, pak můžete každého názorového oponenta onálepkovat - jenomže to je právě komunistická metoda pane Ziegler, tak dejte pozor, at se tem komoušům nepodobáte.
J54a32n 21Z67i10e20g86l20e16r
Tak je třeba říci, kde ty peníze na platy vzít. Není to jen o penězích, lidé zkrátka nejsou.
P74e60t58r 17D53r55a79p47a11l
ano, stejné názory jako vy zastává podnikatelská loby už 20 let...a proto nikdy se v životní úrovni nepřiblížíme vyspělým západním zemím, furt budeme tvrdit, že to prostě nejde a budeme si tu "chudobu" sami pěstovat. Své polínko přiloží i centrální banka podhodnoceným kurzem měny a vesele přihlížíme, jak nás v životní úrovni dohání a co nevidět předhání Balkán
P89a37v97e82l 95K96u55c81h97t63a
Podle mne stávající systém způsobuje takový nárůst dopravy, že potom řidiči nejsou.
Platy podstatu nevyřeší. V každé prodejně mají 20 druhů chlebů, polovina tvrdá, a to všechno se musí dopravovat. S pivem to samé. Zboží se tahá po celé Evropě sem tam, volání po regionalizaci asi moc nezabírá. Jen perličku - v Praze koupíte obyčejnou cibuli ne ze Všetat ale Nového Zélandu či Argentiny. Kolem mne jezdí motoráky Praha - Hostivice - Rudná. Sedí tam tak 2 lidé.
Jen vozte Ukrajince, Praha už je střední ukrajinské město. Vždyť tam Porošenkovi už nezbydou žádní pracanti. Když nejde průmysl za pracovní silou, i Amazon musí být v Praze a chtěli v Počernicích další, tak nároky na dopravu musí být šílené.
P82a66v49e38l 56K18u45c30h28t92a
E-shopy a jejich raketový růst jsou dobrá věc, ale ...vozíme, vozíme, vozíme.
M63i56r77o54s94l52a17v 13M78a56c38e72k
Současný ekonomický systém funguje na základě tržních mechanismů. Proto čím více řidičů z chudých a rozvojových zemí bude řídit dopravní prostředky v Česku za symbolický plat, tím menší peníze budou také pobírat řidiči tuzemští a naopak. Tak tomu je přirozeně ve všech odvětvích ekonomiky. Proto příliv takovýchto nuzáků snižuje mzdy všem ostatním, a dělá z nich rovněž bezprizorní nuzáky, kteří si sice mohou během neplacených přesčasů broukat, že se mají nejlépe v historii, je jim to však platné jako mrtvému zimník. Aby tomu tak nebylo, je nutné zastropovat příval cizinců a postarat se tak o postupný růst mezd. Proto je třeba rozumné návrhy některých politických stran spíše uvítat, pokud jsou promyšléné, koncepční a řeší dlouhodobé problémy ekonomiky.
V15í26ť42a 47M71u36ž24í21k
Nechte toho strašení a Vámi oblíbeného hledání viníků. Vlaky a autobusy budou jezdit i nadále. Jen jejich managementy by měly pochopit, že pokud chci mít kvalitní lidi, musím je taky umět zaplatit. Proč nedopřát svému kvalitnímu člověku Oktávku když sám si jezdím v Maserati? Díval jste se na aktuální nabídky pozic které se někteří zaměstnavatelé i dnes v době nedostatku lidí snaží vážně nabízet? Tak se podívejte. Měsíční odměna 12 - 15 tisíc hrubého, švarcsystémy apod nejsou ani dnes vůbec žádnou výjimkou...
J27a21n 33Z37i48e34g31l12e98r
Já ovšem píši o něčem jiném. Platy strojvedoucích jsou nadprůměrné, platy řidičů busů 26 000 a více Kč měsíčně také nejsou k zahození. Dopravní podniky však jsou většinou městskými společnostmi dotovanými městy, takže nějaké horentní zvýšení platů by pěkně pustilo žilou městským rozpočtům.
M18i34r61o54s61l36a80v 29B37u11č54e47k
Léta jsem strávil v DPO - dnes, prostým náhledem na web - Nejsou řidiči - náborový příspěvek 15 000 Kč - měsíční mzda 28 000 Kč + benefity, dále chybí - traťový dělníci, automechanici ,provozní elektrikáři ... Celá doprava byla postavena na přesčasové práci - v socialismu i přes 800 hod á rok - (nocležny na provoznách), , dnes po dohodě - 416 hod - bez 150 hod, viz ZP. Řidiči nebyli nikdy - to ještě dobová výhoda 2 leté VS, dnes nejsou a ani nebudou ! Tvrdá - šílená práce + množství dalších příležitostí + stále nějaké nové zóny ! Nový jev - je sranda pozhorovat, že linku osbluhují - R směna ing - předá vodidlo O - Dis. a N jede dr, (umazal si RSDr). Opravdu - vysokoškoláci - za volanty - běžný jev ! Kdo tvrdí, že situaci spraví zvýšení mezd - pravdu nemá, (jistěže potřebné - děje se, jinak přechod ke konkurenci). Lidi, prostě nejsou a nebudou ! Podnik nepadne - omezí se četnost linek ...
L78i29b16o54r 92H44l22a24d69i72k
Spocital jste si pane odborniku kolik je he to na hodinu? Pak se o tom můžeme bavit.
J93a14n 81Z31i52e32g50l16e69r
Na hodinu u strojvedoucích za běžnou pracovní dobu je to slušné.
J31i15ř14í 69Ř32e76z28n52í89k
Mezi průměrným platem 26 000 a čistým platem 30 000 je jistý rozdíl, který spočívá v tom, že jde o příjem po zdanění, tedy to, co přistane strojvůdci na účtu.
- Počet článků 3317
- Celková karma 26,28
- Průměrná čtenost 1810x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz