Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Jestli jste to nezaznamenali, tak AfD právě navrhla sčítání a registraci Sinty a Roma.

1 0
možnosti
Foto

Jisté upřesnění: V Československu trval nacististický teror nejdéle. Od 30.9. 1938 do 9.5. 1945.

2 0
možnosti
VV

A co v Nemecku samem, nebo Rakousku? Tam byl kratsi?

0 0
možnosti
TP

T47o29m33á90š 48P70í64c19l

25. 6. 2018 20:15

Kdybychom se mohli spolehnout, že máme politiky, kteří by každého Němčoura, co by chtěl s nostalgií vzpomínat, kterak fritzové pochodovali na Ural (a je jedno, jestli z CDU nebo AFD), poslali do patřičných mezí, tak by žádné hysterie nevznikaly.

2 0
možnosti
Foto

Římský senátor Cato proslul stále opakovaným výrokem "Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno". A pan Ziegler zase soudí, že "ruští turisté jsou ti nejhorší".

Já, na rozdíl od pana Zieglera, v turistickém ruchu pracuji a říkám jednoznačně, že nejhorší hosté jsou Češi a to i v pasivním turistickém ruchu.

4 5
možnosti
JZ

Můj kamarád Petr také pracuje v turistickém ruchu. :-)

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MK

RvRv "On pochází z japonských zrůd,..." - ubohé napadání kdekoho; normálně jsem Vás nečetl a zase nebudu; stačí jen ten scestný titulek, který mě nalákal. Fuj!!!8-o;-O

13 0
možnosti
MB

M76i76l25a27n 13B36í78l69e11k

25. 6. 2018 19:37

No, taky se mi ten výrok o zrůdách nelíbí. Na druhou stranu se Okamurovi dostalo podobné medicíny, jakou praktikuje on sám ve svých pseudohistorických exkursech ("Sudetští Němci se masově podíleli na přípravě konečného řešení české otázky, které by znamenal o faktickou a biologickou likvidaci českého národa").

1 0
možnosti
Foto

J18a73k46u85b 33R61o61t45h

25. 6. 2018 17:54

Jsem ti chtěl Honzo napsat, že Jaryn Ti k tomu poví svoje, ale v Boskovicích jsou blesci! ;-D;-D;-D

5 4
možnosti
Foto

Opravdu zbytečná hysterie kolem Merkelové.

Jen jí dopřejme, ať zcela islamizuje Německo.

Ten, kdo odmítá islamizaci Německa přece hájí nacismus, jak píšete.

10 5
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz