Děkujeme za pochopení.
Š78t30e11f72a81n 68F73r14i80č26a
Ten zákon nové stavby ve skutečnosti zdržuje. Dnes v podstatě žádný ze stavebních úřadů nevydá např. uzemní rozhodnutí včas, v zákonem stanovené lhůtě. A to dokonce i tehdy, když řízení nikdo z dotčených stran nenapadá. Ten zákon a současná reálná situace na úřadech tedy z podstaty věci musí vadit každému běžnému stavebníkovi.
M91i21l83a53n 44V59a54l57á33š30e38k
jak s Vámi mnohdy nesouhlasím,tentokrát Vám dávám za pravdu.
P44e73t48r 19L20a49n12g49e51r
Nemáte pravdu, už vám to vysvětlili diskutéři Polický, Šťastný.
A navíc to píšete tak provokativně demagogicky. A klasicky motáte všecko dohromady.
R27a30d27i70m 87P44o69l81á53š62e49k
Ekologičtí aktivisté vydírali například taky při stavbě areálu automobilky Hyundai v Nošovicích. Byli uplaceni částkou, už nevím jestli 20 nebo 40 milióny, potom stáhli námitky a mohlo se ve stavbě pokračovat.
V71l36a10d69i64m28í16r 65Š75ť34a79s22t10n43ý
Víte kdo to ve skutečnosti byl? Ekologický právní servis, to nebyl spolek žádných ekologických dobrodruhů, ale právnická vyděračská firma, která se v říjnu roku 2013 přejmenovala na Frank Bold advokáty a od té doby údajně opravuje náš stát. Pěkně děkuji. A máte pravdu, za příslib, že do Hundaie tzv. "nepůjdou", zkasírovali 20 mio kč, alespoň podle tvrzení ekologického novináře Ivana Breziny.
L55a61d62i70s29l71a63v 39S68t73r90n66a82d
Pane Zieglere, obvykle s Vámi nesouhlasím. Někdy dost razantně. Nicméně nyní jste mně příjemně překvapil. Souhlas a karma.
R55a25d84e74k 79P66o87l72i47c48k49ý
Od Vás ubohá demagogie.
1/ Pokud mají senátoři pocit, že novela porušuje ústavu tak prostě je v pořádku, že stížnost podali a ÚS posoudí zda je novela v rozporu s Ústavou či nikoliv. Je to lépe když ji dali teď,pokud mají pravdu, než aby se čekalo až někdo zažaluje ČR za porušování ústavy a bude to pro nás znamenat sankce či nějaké prohrané arbitráže a pokud pravdu nemají tak se nic nestane a Ústavní soud jejich návrh odmítne.
2/Panu Šestákovi nepochybně taky vadí délka stavebního řízení jen si prostě myslí (a není sám) že ta novela nejen nic neurychlí, ale jen omezí práva občanů vyjádřit se k věcem veřejného zájmu.
3/K těm různým aktivistům "co blokují" to jsou občané jako kdokoliv jiný a mají právo se vyjádřit. někdo prostě raději ty brouky než novou dálnici. Pokud stát řádně připraví stavební řízení a řádně postupuje ve správních řízeních tak moc možností jak neúměrně zdržovat nemají.U nás je ale běžné, že stavebníci a to včetně státu nerespektují zákony, nesplní všechny požadavky, které jsou na stavební řízení (například studie o dopadu na životní prostředí) a pak vlastní neschopnost svalují na "aktivisty"
M55i30r94o83s74l32a47v 17M27a36c41e82k
Asi pláčete na špatném hrobě. Změna zákona nic podstatného nemůže přinést - důvod dlouhých lhůt je zejména v tom, že pozemky nejsou státní, ale soukromé.
Příčina tedy tkví v syxstému - zejména v chaotické privatizaci provedené za V.Havla a darebácké círekvní restituci z dílny Miroslava Kalouska
V21l33a90d85i42m66í36r 77Š97ť45a60s50t90n58ý
No, já si myslím, že většina toho všeho, co v blogu kritizujete, spočívá v nepochopení toho, co ve skutečnosti brzdí stavební řízení. a takových lidí je, bohužel, naprostá většina, protože se stavebními řízeními nemají osobní zkušenost.
Stavební řízení nezdržují spolky ani ostatní účastníci řízení, ale naprosto přebujelá, navzájem se negující legislativa. Stavební řízení nezdržuje protestující spolek argumentem "že oni to tady nechtějí" byť jejich základní pohnutkou skutečně může být to, že to nechtějí, ale svůj protest musí vždy doložit nějakou nesrovnalostí v zákoně nebo nařízení, podle kterých se stavební řízení provádějí. Argument, že to někdo nechce, skutečně není to, na čem by se stavební řízení zastavilo.
Takže náprava ve svobodné, demokratické zemi, která garantuje svým občanům svobodu projevu, není v totalitním zákazu účasti, ale v důsledném odplevelení naší legislativy, jenže to je práce zdlouhavá, nevděčná, svým rozsahem nejspíš přesahující možnosti jednoho volebního období. Takže to radši rozsekneme pěkně po bolševicku, že?
Divím se že vy, takový protitotalitní bijec, takto lacině naskakujete a schvalujete opatření, které i vás ve skutečnosti zbavuje svobody, zatím jen v možnosti účastnit se stavebního řízení. Zatím.
Š55t21e69f18a23n 23F24r97i75č79a
V tomto Vám dám za pravdu. Bez argumentů žádné řízení zastavit nejde. Ovšem předkladatelé podkladů do různých řízení se často dopouštějí flagrantních chyb. Takové řízení je pak snadno terčem účinných námitek nebo připomínek.
J35i83ř48í 55K24u41b77í63č55e75k
Dálnice se prakticky přestaly stavět roku 2014 s nastoupením Babiše na ministerstvo financí a jeho sluhy Ťoka na ministerstvo dopravy. Babiš místo investic radši všechno hned prožere a Ťok na co sáhne, to stejně tak akorát tak doprasí.
J84i44ř42í 83H73e47r61m16á65n33e69k
Tedy, pane Zieglere, Vy překvapujete. Jakmile nejde o "prokleté Rusko" musím s Vámi souhlasit a karmovat Váš článek.
M91i96c34h24a15l 77K30a10n93d59a
Dnes už podruhé máte ode mne plus pod článkem pana Zieglera. Važte si toho, druhý takový den už nejspíše nenastane.
- Počet článků 3319
- Celková karma 25,91
- Průměrná čtenost 1809x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz