Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Dobrý den , trochu ploché leč čtivé . Komentujete důsledek ne podstatu . Pozorně si nastudujte Francii po roce 45 . Zemědělství , státní správu , pracovní právo . Pan Macron chtěl tuhle zemi posunout směrem k civilizaci . A bác .

1 0
možnosti
Foto

I89v47a78n 66M89a78r48e77k

12. 12. 2018 6:57

Jo, žijeme v "demokracii" p.Jene. Jenže někteří o ní mají velmi prapodivné představy. ;-(

1 0
možnosti
Foto

není to tak dávno kdy tu někdo násilí v ulicích vyprovokované tmavými imigranty prohlásil za důkaz podřadnosti opálených hochu muslimského vyznání-no vida že i bílí křesťané se dokáží chovat jako zvířata - a to životní úroveň ve Francii je v průměru pořád vyšší než u nás

2 0
možnosti
Foto

Jednoznačně karma.

A jsem přesvědčen, že za podivnými extremistickými bojůvkami (těch lidí je v podstatě hrstka, ale právě oni nejvíce provokují násilí) se ukrývá ruka Ruska. Profláknutý scénář, jaký známe odedávna už z dob studené války.

8 1
možnosti
VV

Poruznu jsem se tu zminoval o demonstracich proti rozsireni Frankfurtskeho letiste, WAA Wackersdorf ci Mutlangen. Vzdy se ve mestech v okruhu az 300 km od mista demokrace objevily plakaty vyzivajici k ucasti na demonstraci a mistem odkud tam bude odjizdet autobus. Samozrejme zdarma. Nikdy jsem se nedozvedel, kdo to platil.

1 0
možnosti
JZ

J92a77n 22Z38i44e84g63l82e38r

11. 12. 2018 20:25

Prezident Macron si váží názorových protivníků. To je rozdíl proti prezidentu Zemanovi, který je napadá a uráží

6 6
možnosti
Foto

Macron řekne ledacos a dokonce i slíbil nemožné, jen aby uklidnil dav a udržel se u moci.

4 0
možnosti
NM

...tak nevím ale já mám opačný názor no a cóoo[>-]!!

2 0
možnosti
PL

P74e80t38r 61L62a50n30g88e45r

11. 12. 2018 19:43

Já nevím, určitě jsem nečetl tolik diskuzi jako autor článku, ale s tím, že by někdo schvaloval násilnosti ve Francii, jsem se nesetkal. Tedy soudím, že jde o minoritní projevy.

A kdyby to někdo schvaloval, tak je mi to úplně jedno. Ať si má každý názor, jaký chce. Osobně se mi to francouzské pouliční protestovali nelíbí.

Co se týče Babiše, zatím jsou protesty proti němu v relativně slušné formě. I když některé krajní excesy bych sám určitě nedělal, tak druhým tyto excesy neupírám.

3 0
možnosti
SB

Já jsem si nevšiml, že by na webových diskusích bylo moc lidí, kteří by ty protesty ve Francii schvalovali. Naopak téměř všichni psali, že takovéhle násilnosti jsou za čarou.

A padaroxně ty protesty schválil sám pan prezdient Macron, když řekl, že hněv občanů je oprávněný.

To jsou jeho slova, nikoli slova nějakého českého účastníka techto webových diskusí.

Jo, co ještě Češi tady psali, byly určité výroky, jimiž si dělají legraci z toho, že Francie poučuje kde koho, bývalý prezident Chirac že řekl, že Češi promeškali dobrou příležitost mlčet, ale sami ve své zemi mají nezvladatelné pouliční násilí.

Že jsme si dělali legraci z těchto věcí, to ano, ale schvaloval to maximálně tak jeden ze třiceti účastníků diskusí.

Že si z něčeho děláte legraci, to neznamená, že to považujete za správné.

Násilí neschválil nikdo, protesty schválil sám pan prezident Macron.

14 0
možnosti
JZ

J37a74n 26Z81i72e50g28l84e97r

11. 12. 2018 19:15

Jste demagog Beneši. prezident Macron schválil protesty, ale nikoliv pouliční násilí, tak nelžete.

7 6
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz