Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Jane Zieglere, prosil bych adresu na chudobnou Tasju, které jste poslal peníze! Poprosil jsem několik kamarádů, že také přispějeme, souhlasili, jen potřebujeme zjistit bankovní účet, na který to máme poslat! Buďte tak laskav, dopředu děkuji ! VVV

0 1
možnosti
JZ

Novák, Marek a spol. by mohli žít z ruského důchodu, který v celoruském průměru činí cca 4900 Kč měsíčně a na venkově běžně kolem 2000 Kč. Plané řeči o Rusku jsou k ničemu, musí následovat příklady.:-)

4 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

PB

P41e34t42r 24B11u89r49i47a75n

15. 4. 2019 14:54

Karma. Být Rusem je životní styl. Tedy trpký úděl, který musíte přijmout, protože vám nic jiného nezbývá.

10 0
možnosti
JN

"Nevím, kam poslat pomoc, ale kdybych věděl, také rád pomůžu."

Kdybyste opravdu chtěl pomoci (komukoliv), tak si adresu zjistíte.

3 5
možnosti
JZ

Já přece netvrdím, že si nezjistím možnost, kam poslat pomoc. Jelikož je to však zahraničí, tak to bude chvíli trvat. Ale určitě pomůžu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Karma.Opet asi zbytečná otázka,co zdejší rusofily na Rusku tak fascinuje?Pokud nejste schopni odpovědí tak neminusejte, minule jsem za podobnou otázku dostal dvacet minusů a byl jste z toho opravdu celý špatný....

14 0
možnosti
Foto

A Rusofilové zde píší oslavné blogy na život na ruské vesnici. Alle pokud jsou tamní příjmy na úrovni Dominikánské republiky, tak je to potěšující zpráva, neb v Dominikanii nikdy komunismus nebyl.

1 2
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz