Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P91e29t38r 22B79u70r90i45a10n

3. 10. 2019 12:15

Karma. Jednou ze záminek k anexi se stala také polská neozbrojená ponorka Olga, která prchla před německým záborem a našla azyl v Estonském (?) přístavu. Rusové to označili za jasné vyzbrojování se k útoku proti nim.

A celková podobnost s anexí Krymu a východu Ukrajiny je zde zřejmá.

7 0
možnosti
JZ

Dovoluji si oznámit, že příspěvky pánů Nováka, Rozsívala a dalších jsou mazány v jejich vlastním zájmu. Normální diskutující by si o nich třeba mohli myslet něco nepěkného a právě tomu chci zabránit. :-)

4 2
možnosti
Foto

J63a72n 29H34o65r87n50í19k

3. 10. 2019 11:55

Myslím, že to není potřeba, pravda, většinou to není moc k věci, nebo se jedná jen o popichování. Nicméně bych nebránil ostatním si udělat vlastní názor na jejich tvorbu.

2 0
možnosti
Foto

J21a45n 63H61o63r35n16í77k

3. 10. 2019 10:34

Dobrej blog, dik. :-)

2 0
možnosti
JM

Po ránu karma. Včera jsem na bolševika neměl náladu, neboť nás opustil Kája, vedle Václava Havla naše největší osobnost od doby T.G. Masaryka.

Překvapilo mě to bombardování Estonska. Dusud jsem měl jen informace, že v době před okupací Estonska, ale už v době, kdy zde měl SSSR základny, odsud bombardoval Finsko.

3 0
možnosti
JZ

Informace o bombardování Estonska je z knihy Dějiny pobaltských zemí od Luboše Švece.

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma. Pro mne je to bohužel království lži. Je toho tolik, co se snaží zalhat... A furt dokola. Z toho až mrazí.

Jenom bych se ptal: Nemají oni náhodou spoustu lidových přísloví o tom, jak je dobré a správné mluvit pravdu?

4 0
možnosti
DR

Elfovo Fórum 24, tak to fakt bohatě stačí. ;-D

3 6
možnosti
Foto

Jako vždy velmi fundovaný, odborný a rozsáhlý rozbor obsahu blogu, který svědčí o pronikavé inteligenci autora diskusního příspěvku.

5 0
možnosti
Foto

Karma jako hrom. A uvidíte, že to tu stejně budou někteří obhajovat a ještě k tomu zapletou oprávněnost naší okupace v roce 1968. Já si jenom říkám - jsou to vůbec Češi?

8 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz