Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám takové tušení, že ten Zemanův poradce se podrobil opakovanému vyšetření s výsledkem, že do karantény nemusí. Takové detaily Vás pochopitelně, vážený autore, nezajímají.

1 4
možnosti

Není to pravda pane Slavíčku. Jinak by mu asi těžko chtěl Zeman vynadat. :-)

3 0
možnosti

Když můžete Vy takový titulek, mohu i já napsat, že se podobáte prasatům co žerou Rusy.

2 6
možnosti

Vás už nic nezachrání, nic.

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti

Přesně tak. Z toho pak následně vyplývá, že autor nepíše pravdu. Nejedná se o porušení zákonů. Dalo by se spíše hovořit o nezodpovědném chování.

4 0
možnosti
Foto

Jsem dalek toho mluvit pozitivně o Nejedlém, ale že zrovna Ziegler se odvolává na Orwella, se mi zdá poněkud legrační.

3 3
možnosti

L27u76k48a29s 20F11i37k43r

13. 3. 2020 2:51

Jeste lepsi kdyz to komentuje byvaly lampasak CSLA ... to uz je kafkovske.

2 2
možnosti

Co se pánové cukáte? Pro hradního ýbrmenše přeci neplatí to, co pod snakcí 3 mio platí pro běžné untrmenše, které hradní sebranka na svých trachtacích častuje názvem chudoba! Rv!!

5 0
možnosti

Často si na pana Orwella v posledních měsících vzpomenu a jeho Farma zvířat je až děsivě přesná...R^

4 0
možnosti

L67u26k57a66s 86F89i96k71r

13. 3. 2020 2:52

Ono i 1984 myslel jako varovani a neomarxiste z EU a odjinud si to vzali jako User Guide.

2 1
možnosti
Foto

To je diskutabilní, jak tak koukám, tak by se SARS-CoV-2 ští... zdráhal na něj skočit.

3 0
možnosti

P66e72t70r 74L20o83r12e73n89c

12. 3. 2020 19:32

Kdo jiný víc než pan prezident by měl národu být pozitivním a morálním vzorem? Třeba i objektivní náročností na sebe, svůj tým a své okolí...;-D;-D;-D

Jednou už se o to pokušel nějakej ing. Miloš Zeman, když vyhlašoval akci Čisté ruce, že prý padni komu padni, a pak se tam lapili akorát jeho kámoši z Mokré čtvrti Svoboda a Snopková.

Tak Nejedlý by zase mohl oslavit na Hradě své narozky, tak 200 lidí a po 20. hodině... ...určitě bude mít zas brzo nějaké kulatinyRvRvRv

7 0
možnosti

Normálně bych souhlasil, nicméně je mi jasné, že autor to napsal pouze z toho důvodu že Nejedlý je spojený z Hradem.

4 13
možnosti

Díky za potvrzení a přeji hezký večer. R^

2 5
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz