Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Nechápu, proč naše justice lidi žádající o azyl posílá do Ruska nebo Číny na jistou smrt!

:-)

1 0
možnosti
PB

Pan Kudaškin je údajně stíhaný pro podvod.

Tohle je kravina, Jene, že? Tak buď je stíhaný, a proto tenhle článek, anebo není. Anebo je stíhaný pro údajný podvod. Já, když jsem ještě psával blogy, než jsem byl pro názor zablokován, jsem si na tyto přešlapy dával pozor. Hodně zdaru.

1 0
možnosti
JZ

Děkuji Petře za upozornění, již je opraveno. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,28
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz