Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejen ve středních, ale všude. R^

1 0
možnosti
PK

Tak třeba silnice III.třídy na Berounsku jsou naprosto tragické. Žádné čáry u krajnic ani uprostřed silnice (až na hodně světlé výjimky). Tento stav trvá minimálně 10 let a nikdo s tím nic nedělá. Jízda v noci nebo za deště/sněžení je opravdu zážitek.

1 0
možnosti
VF

Podle toho co slýchám to vypadá tak, že o nejšpatnějších silnicích, zácpách, nesmyslných objížďkách a špatném a nesrozumitelném značení hovoří mnozí řidiči vždy v té oblasti, kde nejčastěji jezdí. Je známou skutečností, že jednu z největších černých děr státního rozpočtu způsobují takzvané stavební neboli betonové lobby, které pouští žilou všem finančním zdrojům. Děje se tak nejen prodlužováním stavebních prací a všech termínů, ale hlavně nekvalitní prací. Dva roky staré povrchy dálnic neřku-li silnic nižších tříd se opakovaně opravují, záplatují a nezadržitelně proměňují v tankodromy. Za jednu z příčin takového stavu se zejména pokládá trvalý kolaps a rozklad státní správy na všech stupních charakterizující neokoloniální gubernii čtvrté říše.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,18
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz