Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

U nás se komunisti báli i mrtvého Jana Palacha!

Jsem zvědavý, kam to v Rusku a Bělorusku dotáhnou. Přál bych jim svobodu a demokracii, ale po tolika letech nesvobody to bude velmi obtížné!

:-)

6 1
možnosti
Foto

A dnešní Piráti a Odeesáci dokonce Koněva, a to jenom proto, že je převyšoval.

1 4
možnosti
JK

Oni si jenom nepřáli, abyste jim tam chodil zpívat pravidelně internacionálu, opravdu hrozný přednes.

3 0
možnosti
Foto

Mám to tam trochu daleko.

0 3
možnosti
LF

L10u82k45a47s 58F20i53k14r

2. 2. 2021 10:07

Ale zpivate ji od srdce.

3 0
možnosti
Foto

Strach má velké oči. Je špatné na tom zakládat jakékoliv rozhodování.

0 0
možnosti
Foto

Hudební výchova : výborně.

0 0
možnosti

To je rozdíl! Mrtvého Koněva se nikdo nebojí. U něj se nescházel nikdo, kdo by nás chtěl připravit o naši svobodu, demokracii a vládu! Pokud vím, tak komunisti, okamurovci se tam nescházeli, aby sem znovu přivedli ruská vojska! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3322
  • Celková karma 25,60
  • Průměrná čtenost 1807x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz