Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje zkušenost ze 4 let práce v bývalé DDR je taková, že čím radikálnější příznivec AfD, kritik kapitalismu a vlády, tím větší flákač a využívač výhod které mu kritizovaný režim nabízí. Zatím jsem potkal jen 2 vyjímky, jeden opravdu maká pro blaho německého národa( a Führera ), druhý maká, protože je mu to přirozené. Kdybych byl majitelem firmy já, tak minimálně 50% lidí vyhodím jen proto, že jsou víc marod než v práci a když dostanou nějaký příkaz, který se jim nelíbí tak s tím mají problém.

1 0
možnosti
Foto

zklidněte hormon a chovejte se jako demokrat Lidé by měli mít právo vyjádřit svůj názor, bolševické metody, jaké navrhujete jsou neakceptovatelné.

1 9
možnosti
Foto

Jj, další zvací dopis. Vám karma R^

3 0
možnosti

P62e15t41r 36B97u68r12i78a47n

25. 4. 2021 15:17

To jste neměl psát, s tím vyhozením z práce. A váš známý to nemá vůbec takhle praktikovat. Pracovní vztah a politické postoje, byť i extrémní, jsou dvě různé věci. Něco jiného by bylo, kdyby onen exponát v práci politicky agitoval a rozeštvával by tak lidi a dělal tam názorové rozbroje, tam bych to pochopil.

4 1
možnosti
Foto

Principiálně máte pravdu. Ale když hledám někoho na spolupráci, tak si určitě nevyberu člověka, s kterým si ve volném čase nepopovídám. A že těch pauz v mé branži je dost. Diskriminuji?

2 1
možnosti
Foto

Já bych ta jejich jména uveřejnil i s adresami.

7 0
možnosti

Pokud Zeman na jedné straně vyslovil souhlas s praktickou destrukcí ruské ambasády v ČR a na druhou stranu všem oznámí, že pro to dosud nejsou důkazy, jedná jako nesvéprávný šílenec. Jeden krok totiž vylučuje druhý. Pokud důkazy mám, tak konám/souhlasím s konáním, pokud je nemám, mlčím.

15 1
možnosti
Foto

I96v85o 83C89i77l84i92c36h

25. 4. 2021 13:20

Velice zasloužená karma!!!

15 1
možnosti
Foto

Osobně by se mi líbil čistě legální postup - autora i signatáře obvinit z vlastizrady.

12 2
možnosti

Ano, souhlasím. Svoboda slova má jisté hranice. A vlastizrada mezi ně patří.

8 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz