Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vykládalo se to jako vtip, ale může to být i pravda. Po druhé světové válce se prý Stalin jednou zeptal Beriji:

- Kolik židů asi žije v Sovětském svazu?

Berija prý odpověděl:

- Tak dva až tři miliony.

- A kdybychom jim umožnili vystěhovat se do Izraele, kolik z nich by asi odjelo?

- Možná až deset milionů.

0 0
možnosti
Foto

Pardon, já jsem na příspěvek pana Michala narazil až teď. Já jsem to slyšel se Stalinem a Berijou.

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

VH

Osudy Židů v Rusku byli od počátku děsivé...sestehovani na jedno místo v polopoušti, bez možnosti přestěhováni a teror...jen se o tom žel moc nepíše..

2 0
možnosti
KT

Zase tak smutné to není, ještě to on a někteří souvěrci stihli, než zase přijdou v Russku pogromy.

3 0
možnosti
JZ

Zdravím Refaeli, můžeš prosím link na tento blog dát na FB do proizraelských skupin. Děkuji.

3 0
možnosti
RC

Ahoj Honzo,

tobě Karma!!!

Minuly týden jsem dal post na stejné téma a link z Jerusalem Post, kde jsem viděl tuto reportáž poprvé.

To by mi nevzali. Neradi vidíme duplicitní posty, to by smazali hned.

Můžu poslat link pod mým článkem v komentářích, jeslí ti to nevadí.

1 0
možnosti
Foto

Já bych na jeho místě už dávno šel sám. :-)

4 0
možnosti
Foto

Pokud mu na jarmulku nespadne nějaký pozdrav od Hizbaláhu.

0 0
možnosti
Foto

Brežněv se ptá Kosygina: Kolik je asi Židů v Sovětské Svazu?

Kosygin: Asi 3-4 milóny.

B: A kolik by jich odešlo, kdybychom je pustili?

K: Asi 10-15 miliónů.

9 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,01
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz