Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krasovskij je typický představitel ruských nácků, rašsistů, kteří se svůj názor nebojí prezentovat v jejich náckovské televizi. To jeho vyjádření bylo tak děsivé, že se toho lekli ostatní rašsisté a snažili se celou situaci zachránit. Tolik nacistických proklamací a vyjádření nikde na světě snad ani neexistuje jako ve veřejnoprávní televizi RF.

13 0
možnosti

Je to neuvěřitelně šílené, ve 21 století. To již ten legendární Saladin z křižáckých válek. Měl více šlechetnosti a rozumu ! To se psal rok 1187.:-)

4 0
možnosti

Zprávu jsem zaznamenal. Zprvu nevěřil svým uším,. Pravil jsem si - "Zřejmě nějaký speciální kroužek plavání a posed u táboráku"? Vyslovil veřejně, to nevyslovitelné. Ve víně je pravda. Co tak asi říká omámený vodkou ? Za mir vo vsem mire ? ... :-)

4 0
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Díky, pane Zieglere!

Kdy ten teroristický stát skončí svým rozpadem?!?

:-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz