Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Marta Kubišová byla pro nás koncem 60-let , v době našeho dospívání zjevením. Najednou se z rádia začalo ozývat něco jiného než idoly našich rodičů, ty jejich Vašíčkové, Chladilové, Simonové . . . Její vzhled nás fascinoval a její písně byly provokující, inspirující , vzrušující, prostě nádherné. Když jí pak zakázali zpívat, půjčovali jsme si v 70-letech její desky a donekonečna přehrávali " Mamá, skončí panenky v ráji..., Modlitbu pro Martu, Depeši, Proudy , Magdalénu atd, atd..." Vše se dnes dá najít a přehrát. Byli jsme přesvědčeni, že už ji nikdy neuvidíme.

Když v 89 vystoupila na balkóně nad plným Václavákem, slzy tekly, to přiznávám. Byla milovaná mou generací a jsem moc ráda, že líbí i lidem mladším.

1 0
možnosti
JM

J27a44n 31M40a25r40e80k

4. 11. 2022 1:00

Jsem starší generace, narozen koncem let třicátých...Kubišovou mám rád pro její postoj. Ti všelijací Chladilové, Cortézové, Simonové a jiní interpreti slad'áků z let padesátých (včetně zpěváka, jehož jméno jsem zapoměl, ale zpíval něco o sokolu sedícím na javori...mne nikdy netáhly. Ani Gotta jsem nebral, i když jeho hlas byl frnomenální.

0 0
možnosti
Foto

Je jen o pár měsíců starší než moje mamka. A pro mě jsou obě ztělesněním svobody. Mamka samozřejmě víc. Zasloužená karma. U vás se nedá napsat nic jiného ;-)

6 0
možnosti
Foto

A o rok starší, než já, takže hodně podobných zážitků. Skláním se jak před nezapomenutelným hlasem, tak před osobní statečností. R^

3 0
možnosti
JD

Krásný blog R^V. Marta Kubišová zpívá nádherné písně. Mezi mé oblíbené skladby patří její česká verze "Hej Jude", kterou převzala od Beatles.

5 0
možnosti
JL

Pripojuju se k blahoprani, vse nejlepsi pani Marto, naplnila jste doslova to co sveho casu rekl a platni v case kazdem US prezident J,F.Kennedy

"Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country".

Udelala jste pro svou zemi vic nez 99% z nas a proto Vam patri vrely dik. Hodne stesti a zdravi do dalsich let pani Marto!

6 0
možnosti
Foto

Krásná žena, krásnej člověk, krásnej hlas...V

9 0
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Marto, Bůh žehnej Vaší práci, Pravdě a Lásce! Díky!

:-)

11 0
možnosti
NP

Dobrý blog pane Ziglere. Článek jsem četla a některé reakce v diskuzi se podobají projevům lidí z Václavského náměstí 28.10. k nepochopení.

Vám karma a díkyR^

9 0
možnosti
Foto

Přesně, také jsem to četl. KarmaR^

7 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz