Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Hezké fotky jsi udělal, Honzo . A ani déšť nám ten pěkný den ani trochu nezkazil .

1 0
možnosti
Foto

K doporučení se mohu jen připojit, mám Vídeň a věcí s ní spojené rád tak, že jsem jsem si i za partnerku našel čtvrtinovou Vídeňačku

2 0
možnosti
MB

Vídeň asi navštívil každý. Nezapomenu na rozhrkanou Karosu bus. Já u imperialistů! Prošel jsem, viděl jsem - rozlítostnil jsem se. Proboha, v čem jsme to žili ? Nezapomenutelný zážitek s PET lahví! Vůbec mi nešlo o obsah perlivé vody. Zaujal mne tvar a barva, modrá ! Tak jsem ji musel koupit a doma vystavit. (Asi Magnesia)? Proboha, kde jsme mohli být, kdybychom nebudovali. A vydřeli si svobodnou, sociálně rozumnou společnost ?

5 0
možnosti
VH

Miluji Vídeň a projeli jsme ji se synem na kolech. 4 dny a naprosto skvělý zážitek!

2 0
možnosti
Foto

Ve Vídni jsem byl několikrát. Poprvé v roce 1989 a naposledy předloni. Nicméně o víkendu jsem cestoval z Kolína do Edenu expresem Vindobona a napadlo mne, že bych si tímto pohodlným vlakem mohl jednoho krásného rána zajet do Vídně na pravý Wienerschnitzel a na Vídeňský dort. Ráno v deset tam budu a večer mi to jede zpátky v 19:10. Za tu dobu se toho dá stihnout hodně

4 0
možnosti
Foto

Jo Vídeň je Vídeň.

Vašek

3 0
možnosti
MR

Vídeň a okolí je super na kole. Není místo, kam by nevedla cyklostezka nebo aspoň cyklopruh.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý. Ve Vídni jsem byl už asi 10x. Ale mohu kdykoliv znova.

4 0
možnosti
Foto

Ona zas ta liberecká tak malá není.

Pěkný blog i fotkx

3 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,33
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz