Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co lze čekat od bezmozků.

7 0
možnosti
DR

Buďte za ty dezoláty rád. Aspoň máte o čem psát.

6 15
možnosti
Foto

A Vy tu vlajku rozeznáte?

2 0
možnosti

Bohužel tito chlapci nejen, že neznají historii, zeměpis, ale často neumí ani česky. Nejhorší je, že přijímají alternativní myšlení ruské hybridní války a snaží se mluvit do všeho!

15 1
možnosti
Foto

Jsem rád, že jste tohle téma zvedl, vyrazilo mě to docela dech. Zasloužená karma.

10 1
možnosti
LH

A zahradní dezoláti zas nepoznají petunie

8 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,19
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz