Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dík! Jen rozporuji jedinou vedlejší větu. Proč chtějí homosexuální partneři žít v manželství? Prý chtějí mít stejná práva jako manželé. A to se kvůli tomu jejich svazek musí nazývat manželství?!? Nechápu, proč už dávno nemají stejná práva i bez manželského titulu!

1 0
možnosti

Honzo, chtít po takových lidech logiku je příliš. Sám s tím občas bojuji na FB.

Plně té chápu.

2 0
možnosti

J51a21n 91D23o73u93š64e66k

9. 6. 2023 19:36

Mě zase nadávají, že sloužím Putinovi. Posledně za to že jsem řekl, že nemám páru jak je to s tou přehradou, ale že nemám důvěru jak Rusko tak ani Ukrajinu. Prostá nejistota stačí některým aby mě označili za kolaboranta, poklonkovače, zrádce a kdovíco ještě. Tak si taky projednou užijte srážku s blbci.

3 1
možnosti

Souhlas! Nelze pro Vaši neinformovanost z Vás dělat Rusáka! Jinak výbuch uvnitř přehrady asi není nafilmován, byl jen zaznamenán na seismologických stanicích a americké tajné služby mají zachycen rozhovor vojáků, který potvrzuje, že výbuch udělali Rusové.

0 0
možnosti
Foto

Tohle bohužel fanatičtí ruští milovníci nepochopí.

8 3
možnosti
Foto

Díky, Jene. První polovina textu je skvěle vyvážená. Fanatici jsou na obou stranách. Dělat si o Rusku jakékoli iluze už může je lunetik. Po Kachovce násobně víc.

9 0
možnosti
Foto

Škatulkování nevyžaduje myšlení, je jednoduché, pohodlně, ale nesmírně hloupé a nebezpečné.

Vašek

8 0
možnosti
Foto

Tak. A mnohým k tomu stačí tzv. diskuze, a ,,maj jasno"

3 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,31
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz