Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kniha Miloše Doležala. I v audio verzi na ČRozhlase Plus.

Miloš Doležal: 1945. Léto běsů | Plus (rozhlas.cz)

https://knihovnazeliv.webk.cz/pages/mudr.-nikolaj-kelin.html

1 0
možnosti
Foto

Tu část, jak se dostal ze spárů SMĚRŠe jsem někde četl, na nějakém blogu, už před delším časem. Dost děsivé čtení.

2 0
možnosti

Méně obsáhlou recenzi na tuto knihu jsem zveřejnil na tomto blogu dne 2. 5. 2023

1 0
možnosti

Děkuji za upozornění.

0 0
možnosti
Foto

Zajímavá informace. Karma

Vašek

4 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz