Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Vzhledem k tomu, že ve válce s Ruskem už zahynuly stovky ukrajinských sportovců, tak rusáci nemají na mezinárodních sportovních kláních co dělat.

9 0
možnosti

Souhlas.

P.S. Michajlova a jeho arogantní ksicht jsem nesnášel, s Ragulinem jsem to měl podobně.

6 0
možnosti
PN

Tak tentokrát naprostý souhlas. Jejich výroky jsou fakt trapné.

A ta větší radost, když rusáky naši porazili se dá oželet

3 0
možnosti

Vy budete určitě velký kamarád s Gaškem, co? A také jste se snažil na sítích, aby vyhodili Hudáčka z Kladna?

1 9
možnosti
JZ

Proč, to možná vy máte takové bolševické uvažování, kdo nejde s nám jde proti nám. Fandím Motoru ČB a Kladno mne nezajímá ani v nejmenším. Je to jejich rozhodnutí.

7 0
možnosti
Foto

Karma, rusáci nemají v civilizovaném světě co dělat.

9 5
možnosti
HH

A teď tu máme Španělsko a doping. Hezký to tam koupelí. Co s tím budete dělat? Předpokládám, že stejně jednoznačně budete bojovat za jejich neúčast na sportovnich akcích a OH.

4 1
možnosti
HH

A tam to řídil stát a tajné služby?

7 1
možnosti
HH

Sice to není problém hokeje, ale není nic lepšího, než když po 5-10 letech dostanete medaili z OH a 30 procent ruských sportovců o ní přijde...oni jsou zamrzli v minulém století...

5 1
možnosti
KK

Naopak. Není nic horšího, když sportovec po deseti letech dostane medaili z OH a ještě mu přijde poštou.

4 1
možnosti
JD

J11a35n 65D57o35u82š91e92k

8. 1. 2024 19:27

Mě taky tak nějak chyběli z hlediska sportu, ale co se dá dělat.

1 2
možnosti
MK

Russácká vyjádření ukazují, jak moc Russákům vyloučení ze soutěží vadí. Kdyby jim nevadilo, mlčeli by.

A dobře jim tak, verbeži okupantské.

12 3
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz